36 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Dan is de tip van eerst eens zelf wat ontspanning zoeken denk ik het handig ...
Ja ga ik doen, dankjewel!!😘

één jaar geleden

Ja handig Dankje! En anders uit zien elke dag kleed ik me leuk aan en doe i ...
Volgens mij bedoelt ze niet dat je er anders uit moet zien, maar dat je vriend je in een andere rol ziet als alleen moeder 🙂

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Volgens mij bedoelt ze niet dat je er anders uit moet zien, maar dat je vri ...
* dan alleen moeder

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Volgens mij bedoelt ze niet dat je er anders uit moet zien, maar dat je vri ...
Oh, haha hoe doe je dat? Door momenten voor jezelf te pakken?

één jaar geleden

Dankejwel voor jullie reacties! Ik ga meer loslaten en meer momenten voor mijzelf pakken, en een lijstje maken met dingetjes die hij kan doen als hij niet ziet wat er nog moet gebeuren😊

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Ergens herken ik het wel. Mijn man help wel mee in het huishouden, maar vin ...
Haha ik doe ook exact dit! 😂 Ruim jij de tafel af/keuken proper maken? Of leg je haar in bed? En soms kiest die het 1 soms het ander. Maar dan gebeurt er idd wat, en hebben we beide het gevoel dat we niet alleen bezig zijn want we zijn dan alletwee iets aan het doen. En als hij dan naar beneden komt als ze in bed ligt, is het avondeten opgeruimd en kunnen we samen lekker de zetel in 😊

één jaar geleden

Ik herken veel van je verhaal, behalve het seks gedeelte. Ik heb er voor gekozen om zoals je zegt geen verwachtingen meer te hebben en trots te vinden in mijn onafhankelijkheid. Ik blijf bij hem uit liefde, wanneer hij toch een keer iets doet is het mooi meegenomen.

één jaar geleden

Ik ga inderdaad een brief maken met dingetjes waar ik graag antwoord op wil ...
bij mij hielp het om te zeggen dat ik me de manager van t gezin voelde (dat was heel duidelijk blijkbaar) en dat ik daar niet voor gekozen had! verder lees ik dat jullie best jong zijn.. ik had t op mn 24e nog zeer zeker niet op een rijtje en allemaal uitgevogeld en dan een gezin is best een berg.

één jaar geleden

Ja dat is wel een goede. Ik snap ook dat we nu in onze tropenjaren zitten m ...
Praat hij makkelijk over seks? Sommige boys hebben echt een andere frequentie.. zeker met kinderen Hoe was het pre-baby?

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

bij mij hielp het om te zeggen dat ik me de manager van t gezin voelde (dat ...
Het is soms ook veel, vooral als in vriendinnen die je kwijt raakt door een ander leven. Ik heb gelukkig met 30 weken mijn niveau 4 diploma behaald dus die zorg heb ik niet meer. Hij zit in zijn laatste jaar van zijn politie opleiding dus het komt allemaal wel goed maar was even beneiuwd of er tips waren. Vandaag een lijstje gemaakt wie wat doet en tot zover heeft hij ook alles gedaan wat er op stond dus dat is top 😊

één jaar geleden

Reactie op Bougainville

Praat hij makkelijk over seks? Sommige boys hebben echt een andere frequent ...
Nee niet echt, ik wel. Voor mijn zwangerschap was het ook niet extreem maar wel 2-3 keer per week

één jaar geleden

Oh, haha hoe doe je dat? Door momenten voor jezelf te pakken?
Inderdaad, door ook dingen voor jezelf te doen, met vrienden/vriendinnen en met je partner.

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Inderdaad, door ook dingen voor jezelf te doen, met vrienden/vriendinnen en ...
Ja soort van "Absence makes the heart grow fonder" Als alle gesprekken/discussie s gaan over het huishouden en kinderen tja. Dan maakt het je seks leven lijkt me zobiso niet interessant. Ik snap echt wel wat je bedoelt. Maar even los van alles kan ook prettig zijn. En af en toe gewoon een handdoek van hem laten liggen of hem zelf laten koken je "moet" niks. Ik zeg altijd ik ben geen slaaf😂 zo nu en dan even herhalen dat de onderbroekjes ook opgevouwen worden en eten word gekookt als er geklaagd word.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja soort van "Absence makes the heart grow fonder" Als alle gesprekken/disc ...
Alle gesprekken gaan echt niet alleen over huishouden en kinderen hoor. Maar goed vaker wat voor mezelf doen is indd een dingetje wat ik ga doen :)

één jaar geleden

Ik maak precies zelfde mee.. alles is aan mijn hoofd (werk ook nog fulltime) thuis is echt een bende geworden, hij werkt momenteel maar 2x2uur per week vanwege een “burn out” enige wat hij doet is dus kleine in bad doen en that’s it… hierdoor zijn we eigenlijk uit elkaar gegaan omdat ik dit niet meer trok

één jaar geleden

Alle gesprekken gaan echt niet alleen over huishouden en kinderen hoor. Maa ...
Haha nee ik snap het hoor! Ja echt ook aan jezelf denken😁