Hi allemaal,
Ik zit er een beetje door heen.. mijn partner is een super lief persoon maar hij helpt met niks mee. Ik ben thuis met onze dochter (16 maanden) maar ik ben niet afhankelijk van hem als in ik verdien mijn eigen geld door middel van vloggen en samenwerkingen etc. Het word me gewoon teveel een kind kost super veel energie en tijd waardoor ik meestal als ze op bed ligt (lees word nog 4x snachts wakker en komt moeilijk in slaap) ik nog bezig ben met mijn eigen werk omdat hij daarin niks wil bijdragen wat prima is als je helpt als je thuis komt van werk. Ik doe het hele huishouden, boodschappen, koken, de was, onze dochter. Het enige wat hij doet is haar in bad (om de dag) en haar tandenpoetsen plus vitamine d geven . Wat ik 9/10 keer zelf doe omdat hij het vergeet. Na 100 keer aan te geven ben ik er wel klaar mee. Ik vraag elke dag of hij meer helpt of eens een nacht wilt doen maar hij doet het gewoon niet.. hij neemt negens het voortouw in. Ik raak gewoon uitgeblust ik heb geen eens zin meer om dingen te vragen. Ook op seksueel vlak is het gewoon niks. Ik vraag super vaak om seks of nouja vaak ik zou twee keer in de week fijn vinden. Het gebeurt gewoon Niet. Hij heeft er geen behoefte aan ofzo? Ik heb 10 keer gevraagd is er iets of laat je onderzoek maar nee. Ik bent trouwens 21 en hij 24. Ik weet het niet meer ik mis de jongen die hij was. Maar zo voelt het alsof ik het allemaal maar beter alleen kan doen omdat ik dan geen verwachtingen heb.. hebben jullie tips? Praten doe ik al, krijg telkens de antwoorden ik ga er aan werken maar doet het vervolgens niet