26 Reacties
2 jaar geleden
Mijn papa vind dat geweldig omdat ik zelf daar ook zo van geniet ! Ik zit nu in de only papa fase 🤭 vooral sinds we een week op vakantie zijn geweest plakt mijn zoontje helemaal vast aan papa
2 jaar geleden
Mijn man was met alles bang en onzeker dat zijn alle mannen wanneer babys echt babys zijn en kwetsbaar zijn dan durven ze niks. Hoe ouder ze worden hoe leuker het word voor de papas om meer dingen te gaan doen met hun kinderen.
2 jaar geleden
Ik vind wel dat je vreselijk overdrijft. En kunnen letterlijk 100 redenen z ...
Jeetje, je reageert wel pittig zeg. De topic starter vraagt dit vanuit kwetsbaarheid en je maakt haar even met de grond gelijk. Los van dat je inhoudelijk absoluut een prima advies hebt, om sommige dingen misschien anoniem te kunnen delen, vind ik je formulering wel hard.
Dat staat je vrij hoor ;) maar mocht de topic starter dit lezen is het ook fijn als iemand het even neutraliseert. Online kan net zo kwetsend zijn als in persoon.
2 jaar geleden
Reactie op runningmom
Jeetje, je reageert wel pittig zeg. De topic starter vraagt dit vanuit kwet ...
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat ik niet de enige was die het als pittig ervaarde. Ook helemaal mee eens dat het advies prima en gegrond was alleen schrok er wel een beetje van 😋
2 jaar geleden
Reactie op Romy van Dijk
Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen dat ik niet de enige was die het ...
Sorry, ik wilde niet kwetsen Romy, maar ik vind jouw om het even plat te zeggen ' semi beschuldigende' kijk richting jouw partner ook erg pittig en hard. Ik vind het juist persoonlijk onbegrijpelijk dat je zo iets zou kunnen denken van je partner, zonder dat je eerst op onderzoek uit gaat waar mogelijk redenen vandaan komen.
2 jaar geleden
Sorry, ik wilde niet kwetsen Romy, maar ik vind jouw om het even plat te ze ...
Dankjewel voor het delen en kan ik me goed voorstellen. Was ook niet de bedoeling om het beschuldigend over te brengen maar meer als een angst.. of t nou pietje of klaasje is. Maar bedankt voor je excuses en je weder uitleg! 🤍