Ik ben benieuwd hoe dit bij andere dames is na hun zwangerschap; ons zoontje is nu 9 maanden. Na 6 maanden borstvoeding werd ik 4 weken later ongesteld en inmiddels ben ik 3 keer ongesteld geweest. Steeds een hele mooie regelmatige cyclus eigenlijk van gemiddeld 32 dagen.
Ik ben al sinds mijn adolescentie bekend met pcos en het is bij mij ook familiair (mijn beide zussen hebben het ook). Bij mij hangt het ook niet samen met overgewicht daar ik altijd rond de 52 kg heb gewogen bij een lengte van 165cm.
Ik ben heel benieuwd of er meer dames zijn die een regelmatige cyclus lijken te ervaren na hun eerste zwangerschap. Ik hoop natuurlijk heel erg dat dit zo blijft!
Mijn cyclus was een rotzooi… had geen eisprong, cyclus van 24-40-60 dg of soms nog langer. Zwanger geworden middels OI. Na 5md bv ongesteld en nu: een keurige cyclus van 27-28 dg!!!🥳 ik weet niet wat me overkomt. Voor m’n gevoel ben ik nu heeeel vaak ingesteld.
Mijn cyclus was ivm PCOS zeer onregelmatig, soms wel een cyclus van meer dan 100 dagen. Na mijn bevalling en het stoppen met de borstvoeding heb ik een keurige cyclus van 34 dagen, ik voel zelfs wanneer de eisprong is.
Ongelooflijk, heb dit nog nooit gehad!