4 Reacties

één jaar geleden

Ja, wij zijn in november over gegaan. Elke keer als ik hem in zn ledikant legde, was het gillen. Hij wilde niet opgesloten zitten. Hij kan nu zelf z'n bed in en uit. We oefenen al bij meer activiteiten z'n zelfstandigheid. Hij is erg temperamentvol en wil graag zelf dingen doen. We hebben eerst geoefend met een deken en gebruiken nu al een paar weken een dekbed.

één jaar geleden

Gemiddelde leeftijd is 2.5 jaar dat ze overgaan. Maar zodra ze uit de ledikant klimmen is het verstandig om hem om te bouwen naar een peuterbed of een peuterbedje te kopen. Dekbed wordt tot onder de leeftijd van 2 jaar afgeraden weet ik.

één jaar geleden

Bij mijn oudste hebben we toen ze net geen 2 was de zijkant van haar ledikant eruit gehaald en ong 2 maanden voor ze 3 jaar werd is ze naar een volwaardig 1 persoonsbed gegaan. Eigenlijk zodra de zijkant van het ledikant eruit gehaald was heeft ze een dekbed gekregen. Maar ze sliep toen al een tijd onder een deken omdat ze een hekel had aan dr slaapzak en die steeds uittrok. Wij hebben het gewoon geprobeerd omdat ik hoogzwanger was en we net verhuisd waren dus we dachten, mooie stap om dan de zijkant eruit te halen en ze is eigenlijk nooit uit dr bedje gekropen. De overgang naar een volwaardig 1 persoonsbed hebben we gedaan omdat ze tijdens het draaien uit haar ledikant viel.

één jaar geleden

ik las bij the new sleeping coach dat kinderen pas vanaf 2 jaar kunnen bevatten dat ze t bed niet uit moeten/gaan snachts voor twee jaar kun je niet verwachten dat ze blijven liggen.. dus iets geborgens is dan fijn vandaar t peuterbed zelf gaan we voor n vloerbed met bumper/randje denk ik maar nu nog in ons midden dan kan hij er ook niet uit