9 Reacties

2 jaar geleden

Mijn dochter heeft ook een piepende ademhaling. Mijn huisarts vertelde dat dit niet ernstig is zolang je baby verder blij en gezond is. Hij noemde het ‘happy wheezing’

2 jaar geleden

Is ze echt verkouden? Zout oplossing vaker gebruiken, in de badkamer stomen (douche aan op z'n heetst en deuren en ramen dicht) even lekker op de grond spelen een minuut of 15/20. Als ze er verder geen last van heeft dan zou ik niet 't eveel druk maken

2 jaar geleden

Reactie op Applepie07

Mijn dochter heeft ook een piepende ademhaling. Mijn huisarts vertelde dat ...
ja mijn huisarts dat ook ze heeft geen koorts maar ze gaf 2 x Overgeven en Groenachtig Diarree. hoe zal die piep weggaan .

2 jaar geleden

Is ze echt verkouden? Zout oplossing vaker gebruiken, in de badkamer stomen ...
dank je wel ik zal het even prb 👍

2 jaar geleden

Wij hadden hier ook last van piepende ademhaling, maar ook koorts en hoesten met vastzittend slijm. Wij moeten nu 2 puffs gebruiken om zijn longblaasjes terug wat meer open te zetten en de ontsteking weg te nemen.

2 jaar geleden

Reactie op lieke b

Wij hadden hier ook last van piepende ademhaling, maar ook koorts en hoeste ...
mijn dochter heeft geen koorts maar hoest wel met slijm . hoe oud is je kind mag babys ook pufje dan

2 jaar geleden

Piepende ademhaling en groene ontlasting kunnen ook tekenen zijn van KMA

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

mijn dochter heeft geen koorts maar hoest wel met slijm . hoe oud is je kin ...
Mijn zoontje heeft ook een piepende ademhaling. Veel slijm op de borst, hoesten, geeft veel slijm over verkoudheid en diarree. Hij moet om de 3 uren 2 puffjes. Dus 8 x 2 puffjes om de 3 uren.

2 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

mijn dochter heeft geen koorts maar hoest wel met slijm . hoe oud is je kin ...
6 maanden. De kinderarts heeft deze voorgeschreven. 2keer 2 puffs vertolin en 2 keer 2 puffs flixotide en dit een maand en dan afbouwen naar 1 keer 1 puffs van elk