12 Reacties

2 jaar geleden

Ik werk zelf bij een kinderopvang totaalleverancier. Die van Kinderfeets zijn van goede kwaliteit. Het komt de ontwikkeling zeker ten goede! 😊

2 jaar geleden

Ik werk in de kinderopvang en hebben deze bij verschillende dreumesgroepen staat. Worden bij ons gebruikt vanaf 1,5 jaar

2 jaar geleden

Ik heb deze https://www.fairplace.be/nl/pikler-klimset-berk-klimwand-regenboog.html, vond het leuk omdat je die ook aan de muur kan hangen. Vind het wel lastig dat je niet kan kiezen in welke hoek je hem zet (maar weet niet bij welke je dit wel kan). Ons zoontje zou al eens op het glijbaangedeelte klimmen en als we hem stimuleren op de sporten, maar doet er niet veel mee uit zichzelf. Ik vermoed dat dit nog komt. Ik vind het wel veel plaats innemen in onze woonkamer, maar wij hebben dan ook een lang smal huis, dus niet zo handig.

2 jaar geleden

Wij hebben die van brubi via etsy, tot nu toe heel blij mee. Neergezet net voordat ze 1 werd en toen vond ze het meteen erg leuk.

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties, ik ga er nog eens naar kijken. Gebruiken jullie alleen de driehoek of ook het glijbaantje en de boog?

2 jaar geleden

Reactie op Eamve

Bedankt voor jullie reacties, ik ga er nog eens naar kijken. Gebruiken jull ...
Hier driehoek en glijbaantje :)

2 jaar geleden

Mijn dochter klimt sinds een paar weken (ze is van 09-08) het rek over en ook al de klimplaat op. Soms ook de glijbaan op en dan laat ze zichzelf eraf glijden. Ze vindt het heel leuk! We hebben de driehoek en de glijbaan/klimwand.

2 jaar geleden

Ik heb een kinderbankje voor hem gekocht en zelf een loopplank /glijbaan gemaakt, hij vindt het heerlijk om erop te klauteren, glijden etc. Zijn grove motoriek ik ook super snel vooruit gegaan. Ik zou een pikler driehoek of andere klimconstructie dus ook zeker aanraden.

2 jaar geleden

Wij hebben 1 gekocht voor zijn eerste verjaardag (woensdag) hij staat nog niet maar op de opvang gebruikt tie het ook. Wij hebben hem besteld op klimdriehoeken.nl ze hebben ook een Instagram account 😊.

2 jaar geleden

Reactie op Liefgupje

Ik heb een kinderbankje voor hem gekocht en zelf een loopplank /glijbaan ge ...
Wat leuk!

2 jaar geleden

Reactie op Eline2811

Wij hebben 1 gekocht voor zijn eerste verjaardag (woensdag) hij staat nog n ...
Die zijn ook mooi zeg!

2 jaar geleden

Reactie op Eamve

Die zijn ook mooi zeg!
Klopt, en een nette prijs vind ikzelf haha (: mijn collega heeft haar pikler er ook weg en is er zeer tevreden over 👌🏻