11 Reacties

één jaar geleden

Het maakt een kind echt niks uit, een pop is een pop 😊

één jaar geleden

Ik laat dat soort dingen altijd door hem kiezen . Ene pop/knuffel wil hij wel en de andere doet hij niks mee 🤷

één jaar geleden

Onze meisjes zijn gek van de Paola Reina poppen 🙏🏻 zijn er in verschillende soorten en allemaal leuk!

één jaar geleden

Hier sinds een aantal maanden ook een poppenfan. Eerder keek ze er nooit naar om, en opeens maakt ze van alles een pop. Of het een baby born is, een knuffelpopje van Little Dutch of een echte baby.. alles wordt verzorgd, krijgt een flesje etc.

één jaar geleden

T blijft een klassieker maar Maud pakt altijd op de opvang de baby born omdat die wat groter is en ook meer kan dan de rest van de poppen op de opvang. Dat is ook de reden dat we die voor haar 2e verjaardag samen met een 3 in 1 poppenwagen en een commode geven🥰

één jaar geleden

Mijn dochter speelt met mijn oude pop. Maar misschien leuk om met je dochter naar een winkel te gaan en haar uit twee of drie poppen te laten kiezen.

één jaar geleden

Wij gaan voor baby Born ook, omdat je zoveel uitbreidings mogelijkheden heb daarvan.

één jaar geleden

Hier doet een pop met een stoffen lijf het goed (wel met plastic hoofd, benen en armen). Zelf hebben we bewust geen pop met geluid etc, zodat ze zelf het fantasiespel kan spelen. Een doekje en een flesje erbij en ze vermaakt zich letterlijk uren 🙈. Voor nog een poosje extra vermaak leg ik het aankleedkussen erbij 👌.Hier moeten ze altijd bloot, dus al die mooie pakjes maken haar geen bal uit.

één jaar geleden

Wij hebben toen deze gehad van iemand, ze is er helemaal gek op. We hebben er ook een poppenwagen bij gekocht, dan zijn ze helemaal blij!

één jaar geleden

Baby born is mooi kan ook in het water handig voor de zomer in een badje buiten en je kunt er zoveel bij kopen.

één jaar geleden

Dochter heeft meerder poppen maar loopt eigenlijk altijd met de baby born rond..