26 Reacties
2 jaar geleden
Volgens de app zit hij midden ib sprong 7, hij slaapt alleen maar beter dan voorheen nu. Altijd al goede slaper s nachts maar de dutjes waren vaak kort. Heb ook t idee dat hij vaak iets op de app vooruit loopt..
2 jaar geleden
Jaa, we hebben echt de vreselijkste weken achter de rug ,i.c.m. zijn operatie die precies in de donderweken zat, maar het gaat nu super! Hij slaapt weer normaal. Hij heeft zich super ontwikkeld. Is o.a. aan het lopen en heeft ook wel een flink karaktertje gekregen.
2 jaar geleden
Nikkie slaapt na de sprong tot 8 uur in de ochtend daarvoor was het 6 uur dat ze wakker werd 馃榿
2 jaar geleden
Ja!!! Wat fijn ze slaapt nu eindelijk weer door tot 6.30 ipv dat ze om 3.00 klaar wakker was. Het heeft hier goed 7 weken geduurd. Het gaat nu bijna 2 weken weer goed.
2 jaar geleden
Reactie op Baby Van Pijkeren
Ja!!! Wat fijn ze slaapt nu eindelijk weer door tot 6.30 ipv dat ze om 3.00 ...
Echt zo lang! Hier is t ook al weken aan de gang. Mijn hemel. Elke 20 minuten wakker snachts sinds een week 馃槴
2 jaar geleden
Hij is gister eruit!! heeft de nacht weer heerlijk doorgeslapen en kan nu opeens sneller kruipen, zelfstandig van buikligging gaan zitten, zichzelf optrekken en cruisen en brabbelt er op los! geweldig om te zien hoeveel hij heeft geleerd in zo een korte periode! het komt echt goed
2 jaar geleden
Vorige week zat ze midden in haar donderwolkje. 2 dagen daarna was ze zichzelf weer. Sindsdien hebben we ons vrolijk meisje weer terug. Slaapt ze beter door, is niet meer om 5 uur wakker. En ze oefent steeds meer met het zelf gaan staan. En begint met kruipen op handen en knie毛n.
2 jaar geleden
Ik volg de oei ik groei niet. Ik geloof wel dat kindjes sprongen maken, maar het is niet dat ze zo getimed zijn zoals zij beweren.
Dat gezegd hebbende, onze dochter heeft net een enorme ontwikkeling mee gemaakt. Ze begint woordjes te zeggen (waar is m鈥檔 baby 馃槺) en kan net zelfstandig zitten. Afgelopen weken waren draaaamaaaa met ontzettend veel huilen, niet alleen kunnen spelen en verlatingsangst. Ook de slaapjes overdag waren opeens maar 30 min.
Sinds een paar dagen slaapt ze weer goed overdag en vanmorgen heeft ze 1,5 uur(!!) zelfstandig in de box gespeeld. Echt mega vrolijk de hele dag en lekker op onderzoek uit opeens. Bij het weg brengen bij het KDV huilde ze niet! En nu deze ochtend heeft ze 3 uur geslapen. Nog nooit gebeurd. Wij maken haar nooit wakker want we volgen haar. Blijkbaar heeft ze het nodig.
2 jaar geleden
Hier nu de donderwolk met doorkomende tandjes en corona!
Maar de ontwikkelingen deze week zijn waanzinnig 馃グ van de buik naar zitten. Bewust papa mama waf mauw en die zeggen en dan wijzen naar dingen die ze wil. Blokken stapelen en de juiste vorm in t goeie vakje doen. De kat helemaal kapot knuffelen haha
Wij zijn daar best blij mee al nu aangezien ze nog zelfstandiger kan spelen nu en ook nu merkt dat de kat zachtjes aaien en knuffelen leuker vind en dan wel bij haar blijft haha
Nu alleen de nachten nog verbeteren en wij zijn helemaaaaaal happy
2 jaar geleden
Nou ik denk dat het hier de doorkomende boventandjes zijn dat ze (weer) slecht sliep. Daar doe ik nu dentinox op en ze sliep weer goed 馃槵
Ze is echt mega vrolijk de afgelopen week en speelt heel veel zelfstandig. Ook idd bewust mama, papa etc zeggen. Wijzen waar ze heel wil, en heel heel erg ondeugend en dan lachen als ze het niet mag. Alles is ineens grappig... best moeilijk om dan serieus te blijven! 馃ぃ heeft hier grofweg 4 weken geduurd voordat ze weer een beetje zichzelf werd. Nu nog de doorkomende tandjes "overleven" en dan hoop ik even op een paar rustige weekjes 馃き
2 jaar geleden
Reactie op nmn
Jazekerrrr. Na horrornachten en eten weigeren is ze na twee weken weer zich ...
Oh dat eten weigeren hoort dus hij de sprong? Goed dat ik dit lees, ben dus niet de enige met dit probleem