24 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Zomie
Alles donker houden tot 6:00?
Rond 7:00 een powernap van 10 minuten laten d ...
Ja ze heeft verduisterende gordijnen en witte ruis. Fles opdelen zou nog kunnen maar ik denk niet dat ze daarmee akkoord gaat haha. Het zit hem hier ook echt in de wakkertijd. Overdag na 2 uur alweer moe.. en als ik haar langer wakker houd komt ze heeeel moeilijk in slaap..
2 jaar geleden
Ik vind het toch vreemd. Ze heeft van 09.10 tot 10.45 geslapen. Om 11.15 uur liep ze alweer te gapen en in haar ogen te wrijven. Het is nu 12.00 uur en ik denk dat de dit al zeker 30x heeft gedaan.. zo maar weer op bed. Ik denk haast dat er wat met haar is, zo snel is ze moe.
2 jaar geleden
Ik vind het toch vreemd. Ze heeft van 09.10 tot 10.45 geslapen. Om 11.15 uu ...
Oh kan me voorstellen dat je dat vreemd vindt.. eet en drinkt ze verder wel goed? Geen verhoging oid? Je zou ook eens kunnen checken of je voldoende ventileert in de kamer waar ze slaapt. Goede luchtkwaliteit is erg belangrijk, misschien het extra op letten van ramen openzetten waard?
2 jaar geleden
Reactie op Pippa_
Oh kan me voorstellen dat je dat vreemd vindt.. eet en drinkt ze verder wel ...
Mocht het je echt niet lekker zitten zou ik er wat mee doen. Maar verder denk ik dat het niet heel erg is, ze ontwikkelt zich juist misschien veel nu :)
Vond dit op slapen.com:
Kinderen vanaf 9 maanden zijn nog volop bezig met de ontwikkeling van een eigen slaapritme. Bovendien groeien in het eerste jaar de hersenen het meest. Net als bij volwassenen, speelt de REM-slaap hierin een belangrijke rol.
Een baby krijgt op een dag allerlei verschillende indrukken. Net als bij volwassenen worden deze indrukken verwerkt middels dromen. Het is dus heel normaal als een kindje tussen de zes maanden en een jaar erg veel slaapt. Er is geen reden om te spreken van ‘te veel slapen’.