10 Reacties

één jaar geleden

Progesteron is dit het zelfde als ustrogustan denk ik. Dit is onderbouwing van je baarmoederslijmvlies. Ik neem aan dat je echo’s hebt gehad? Voor de tp en deze is gebaseerd op je baarmoederslijmvlies. Ik heb na de tp gebruikt en onze Novan is net 2🥰. Als dat is moet je echt niet te druk maken😘

één jaar geleden

Reactie op wianne

Progesteron is dit het zelfde als ustrogustan denk ik. Dit is onderbouwing ...
Baarmoederslijmvlies zag er goed uit. Oooh oke dankje voor je bericht. Ik maakte mij zorgen dat ik misschien te laat ben en de terug plaatsing niet door kon gaan. Ik vind het ook gek dat ik dacht na de tp?. Misschien dat ik het 3 jaar geleden ook na de tp pas deed dat ik daarom dacht dat het dan pas moest. Dat stelt mij gerust dat jij na je tp begonnen bent en zwanger raakte en voldragen hebt❤️

één jaar geleden

Reactie op wianne

Progesteron is dit het zelfde als ustrogustan denk ik. Dit is onderbouwing ...
Pfff krijg niet bericht dat het dan niet doorgaat. Ga er zo heen bellen. Ze zegt stoppen en ipnieuw invriezen. wij willen dat het doorgaat

één jaar geleden

Pfff krijg niet bericht dat het dan niet doorgaat. Ga er zo heen bellen. Ze ...
O dat is vreemd. Als je baarmoederslijmvlies goed is snap ik niet dat ze dit dan cancelen en dan opnieuw invriezen? Wat apart. Welk zh loop je als ik vragen mag?

één jaar geleden

Nu ben ik wel heel Benieuwd hoe het is afgelopen?

één jaar geleden

Reactie op wianne

Nu ben ik wel heel Benieuwd hoe het is afgelopen?
ooh heb geloof ik bericht terug niet verzonden, ze zegt dat het een schema is. en het later terug plaatsen zonde van de embryo is.omdat zwanger worden dan hihil is. ik weet ook niet hoe het precies allemaal werkt. maar vind het wel gek?. de embryo is weer ingevroren

één jaar geleden

ik zei ook over jou, maar zij zegt mss een andere schema. ik moest beginnen op de eerste dag met het slikken van een medicijn. weet zo uit het hoofd niet welke. en na 12 dagen echo gehad. Toen mochten wij kiezen welke datum de terug plaatsing. had 20 ste echo en 27 tp. en bij jou weet jij dat nog

één jaar geleden

ik zei ook over jou, maar zij zegt mss een andere schema. ik moest beginnen ...
Heel apart want, ze willen juist goed baarmoederslijmvlies hebben als die dik genoeg is dan kan het gewoon innestelen? Ze zijn er achter gekomen doordat je het gezegt hebt? Anders had dus wel gewoon door gegaan. Ja dat weet ik zeker nog ik heb 10de de laatste echo gehad en 12de hebben ze terug geplaatst dat is nu onze zoon van 2 jaar.

één jaar geleden

Reactie op wianne

Heel apart want, ze willen juist goed baarmoederslijmvlies hebben als die d ...
Ik had een mail geatuurd met de vraag of het kwaad kon. Toen kreeg ik terug dat het ik kon stoppen met de medicijnen en hun isala zouden bellen om embryo terug in te vriezen. Heel onmenselijk vond ik die mail. Zat geen medeleven in. Oke. Ja vind het ook gek. Had mss beter niks kunnen mailen. Maar had dit niet verwacht

één jaar geleden

Ik had een mail geatuurd met de vraag of het kwaad kon. Toen kreeg ik terug ...
Ben je bij isala Zwolle traject? Of Ander zh en doen ze de terugplaatsing daar? Nee ik snap je hoor dat je gevraagd hebt. Maar, vindt wel heel raar antwoord 🤷‍♀️ In onze vriendengroep hebben we ook meer met zo traject en heb echt nog nooit dit gehoord dat opnieuw ingevroren werdt. Wist eigenlijk ook niet dat dit kon eigenlijk.