20 Reacties

2 jaar geleden

Ik vond de overgang van winter naar lente ook groot. Hier nu eerst herfst met alleen een romper

2 jaar geleden

Reactie op Juudd

Ik vond de overgang van winter naar lente ook groot. Hier nu eerst herfst m ...
Vooral aankomende dagen/nacht is lente echt wel te koud denk 😅

2 jaar geleden

Ik gebruik nu herfst met een pyjama eronder. Het hangt er denk ik ook vanaf hoe koud het op de slaapkamer is. Bij mijn zoontje is het 18 graden.

2 jaar geleden

Wij doen ook de herfst, die is lekker voor nu. Lente is echt te koud. Ik doe er een romper onder en hij ligt ook nog onder het nunki lakentje van Fedde & Kees. En als het zo koud is zoals vannacht doe ik nog een dun dekentje over z’n beentjes 🙈 koud kamertje

2 jaar geleden

Hier ook herst met romper eronder (lange of korte mouwen, wat hij aanheeft) en nunki lakentje

2 jaar geleden

Ik had met de wat warmere dagen Sarah de lente slaapzak aangedaan. Maar afgelopen nacht en die daarvoor toen het wat kouder werd maar weer de herfst slaapzak aangedaan. Is nu zo koud ineens.

2 jaar geleden

Wij doen nog de winterversie met beide slaapzakken dus. Vannacht had hij alleen een lange romper aan. In de kamer is het tussen de 17, 5 en 19 graden 's nachts

2 jaar geleden

Vraagje: Winter is beide slaapzakken. Herfst is alleen de teddy Lente is de dunne katoenen met lange mouw Zomer is de dunne katoenen zonder mouw??

2 jaar geleden

Hier ook herfst met alleen romper eronder. En lakentje over de beentje (ze wil steeds omrollen en dat houdt haar wat tegen). Vraagje: bij de winter zit een soort bescherm stukje boven de rits. Dat zit bij de herfst versie niet. Iemand enig idee waarom niet?

2 jaar geleden

Herfst met lange mouwen romper. Ik verleng hem en "vouw" het uiteinde dan onder het matras, zodat hij niet omhoog gaat en zo onrustig z'n hele bed doorgaat. Toen het vorige week warmer was, deed ik het lente deel met korte mouwen romper, pyjama en dan een dekentje erover.

2 jaar geleden

Vraagje: Winter is beide slaapzakken. Herfst is alleen de teddy Lente is d ...
Ja

2 jaar geleden

Nu we het toch over de puckababy 4 seizoenen hebben, hoeveel TOG is alles apart?

2 jaar geleden

Reactie op Lil1994

Nu we het toch over de puckababy 4 seizoenen hebben, hoeveel TOG is alles a ...
Lenteslaapzak 0.5 Zomerslaapzak 0.25 Herfstslaapzak 2.0 Winterslaapzak 2.5

2 jaar geleden

Op die van ons zijn kamertje is het 20 graden ongeveer, hij ligt nu in de lente variant met een rompertje en een pyjama met voetjes. Hij is wel aardig warm van zichzelf moet ik zeggen

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Lenteslaapzak 0.5 Zomerslaapzak 0.25 Herfstslaapzak 2.0 Winterslaapzak 2.5
Top!! Dankjewel😉

2 jaar geleden

Wij gebruiken hem! En dan de winter gedeelte nog met een rompertje! Alleen de teddy gedeelte dus niet met de dunne er over heen!

2 jaar geleden

ik gebruik die met twee lagen aan elkaar geritst maar ik snap geen reet van dat 4 seizoenen concept... wat is herfst dan en winter.. 🧐

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik gebruik die met twee lagen aan elkaar geritst maar ik snap geen reet van ...
https://m.youtube.com/watch?v=CF4v-OUtL4Y

2 jaar geleden

Reactie op Bougainville

ik gebruik die met twee lagen aan elkaar geritst maar ik snap geen reet van ...
Herfst alleen teddy, winter teddy + katoen eraan geritst, lente katoen met mouwen, zomer katoen zonder mouwen

2 jaar geleden

Hier ook nog de herfst en alleen een romper en sokjes.