13 Reacties

één jaar geleden

Hier gwn de volledige slaapzak aan lange mouw romper dikke pyjama en sokken. Die tog waardes van hoe ze gekleed "moeten" worden klopt echt geen zak van 🤣

één jaar geleden

Herfst + tshirt.

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Herfst + tshirt.
En het is 15 graden op zijn kamer

één jaar geleden

Herfst met nog een gewoon pyamatje eronder aan, als het wat warmer is op der kamer doe ik een romper met lange of korte mouw

één jaar geleden

Hier ook herfst met een romper.

één jaar geleden

Lente met een pyjama en romper lange mouwen. Bij Maud is het nu al regelmatig 20 graden op de kamer dus dan kan dat prima. Plus ze wil een dekentje of een lakentje over haar heen anders slaapt ze echt niet (niet dat ze de afgelopen 3 weken überhaupt wou slapen haha) Maar in ga wel op zoek naar andere slaapzakken want ik vind deze niet zo heel fijn meer en de kwaliteit is ook niet heel denderend. Bij de rits is ie al aan t loslaten en ik heb m op de naden al 2x moeten maken bij haar voeten

één jaar geleden

Herfst + korte mouwen romper. Het koelt nu ‘s nachts nog wel aardig af :) Overdag de lente variant met pyama en korte mouwen romper!

één jaar geleden

Herfst + romper idd! Ook echt pas sinds een paar dagen. Slaapt ze goed in :) vorige week zelfs nog de winter.

één jaar geleden

Ohhhh top! Thanks lady’s voor jullie reacties!

één jaar geleden

Hier gwn de volledige slaapzak aan lange mouw romper dikke pyjama en sokken ...
Hoe warm is het dan op de kamer?

één jaar geleden

Hoe warm is het dan op de kamer?
Normale kamertemperatuur. Anders word ze echt wakker van de kou. Hier boeit de kamertemp niet echt. Zodra t buiten koud is heeft ze er last van is t buiten warmer niks aan de hand en de kamertemp schommelt nauwelijks 🤪

één jaar geleden

Hier nog de herfst variant met een korte mouwen romper en pyjamabroekje. Anders heeft zr het echt nog te koud haha

één jaar geleden

Herfstslaapzak met romper korte mouwen en een pyama.. anders heb ik echt een koud kind 😂