24 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op KIM3
Dat denk ik ook! Ook zij zal er moe van zijn.. Ah wat een mooie tip! Dankje ...
Ja daarom is het belangrijk dat je haar niet gaat wiegen of meteen een speen geeft. Je gaat rustig zitten en houdt haar in je armen.
Mijn zoontje gaat vaak eerst stevig spartelen en daarna begint hij te huilen. Op dagen waar er veel drukte was kan het wel eens zijn dat hij lang huilt. Sommige dagen is het niet nodig. Soms wordt hij ook midden in de nacht wakker en drinkt hij even en wil hij daarna nog even huilen om dan verder te slapen.
Het is vooral belangrijk dat ze de kans krijgen om even te huilen (in onze armen, nooit alleen) zodat ze hun emotie, spanning, ontlading kwijt kunnen.
2 jaar geleden
Probeer even 2 minuten uit de kamer te gaan.
Ik merk dat hij ook kan blijven huilen als hij mij blijft zien. Ik doe dan de speen erin en geef hem een doekje/knuffeltje. Vervolgens wacht ik even af buiten de deur, niet langer dan 2 minuten. Als hij dan door blijft huilen, is er iets aan de hand. Maar heel vaak vindt hij een manier om troost te zoeken met speen en doekje.
2 jaar geleden
Reactie op Fee92
Als het met de tips die je hier krijgt niet beter wordt, wil ik je echt adv ...
Ah oke, daar zit ik ook aan te denken maar idd het gevoel dat ik erbij krijg is niet helemaal goed ofzo.. Bij wie zijn jullie geweest als ik vragen mag?
Wat superfijn dat jullie nu een goed slapend kindje hebben, heerlijk haha 😴
2 jaar geleden
Slaapregressies. Rond de 8,9 en 10 maanden leren ze zoveel. Kwestie van tijd