26 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Gcodron

Hier wil onze dochter van 10m nog altijd niets behalve fruitpap uit een pot ...
Nee hoor, je faalt echt niet! Mijn zoontje van 10 maanden eet alleen nog maar groente potjes van 6 maanden. Als ik hem potjes van 8 maanden geef, spuugt hij het direct weer uit, of eet hij hooguit 3 happen. Ik blijf het aanbieden, maar hij moet er echt niks van weten.. Biedt hem ook stukjes fruit en groente aan, maar ook daar trapt hij niet in 🥲

2 jaar geleden

Reactie op aliciacelina

Thanks voor alle reacties! Bieden jullie het eten aan op een lepeltje? Of g ...
Rijst en macaroni bieden we op een lepel aan. Maar al het andere gewoon lekker grijpklaar: fruit, groente en brood. Hij vindt deze combi prima. Soms laten we hem gewoon van een banaan of meloen een stukje afhappen! 😀 Hier eet hij na een weekje ziekjes te zijn geweest gewoon weer alles. Pannenkoekjes met moedermelk, banaan of peer en bloem zijn wel favoriet.

2 jaar geleden

Het e-book(je) van Jet van Nieuwkerk! Te vinden op Tip van Jet Instagram. Echt top.

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

zalm bakken, spinazie roerbakken, klein bosuitje erbij, beetje knoflook, ko ...
Klinkt heerlijk! Zou het zelf ook zo opeten haha. Maar mogen ze ook al knoflook? 😱

2 jaar geleden

Reactie op aliciacelina

Klinkt heerlijk! Zou het zelf ook zo opeten haha. Maar mogen ze ook al knof ...
ik doe daar niet moeilijk over, geef hem ui en knoflook, al paar maanden

2 jaar geleden

Wij maken nu veel soepjes omdat in de sprong t eten er moeilijker in gaat maar vocht zoals soep wel weer. Wat ik nu aan t maken ben is champignons soep: Ong 100 gram aardappelen Ong 8 grote (witte) champignons 90ml opvolgmelk Wat bieslook Evt naar wens wat meer opvolgmelk of water na t pureren De champignons schoonmaken, aardappelen schillen en in partjes snijden (of hoe je ze altijd kookt) dit in een pan doen samen met de opvolgmelk en dan 10 min laten koken (tot de aardappelen gaar zijn). Pureren en na wens wat dunner maken met de extra opvolgmelk of water. Smullen maar! Het gaat er hier goed in! Zo krijgt ze en toch de opvolgmelk en de groenten plus aardappelen binnen 🙈