79 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Flint is geboren op 21 september. Heeft van de week bedacht dat hij ook ove ...
Knappe baby! Wat betekent niet gelijklopend links en rechts? Mijn dochter rolt bijvoorbeeld ook alleen over rechts (kan wel over links maar doet ze zelden) is dit een probleem?

2 jaar geleden

Eli geboren op 18 sept, is een snelle Harry met 3,5 rolde hij van rug naar buik en vanaf 5 maanden tijgert hij het hele huis al door! Maar alleen zitten lukt nog niet

2 jaar geleden

Reactie op Luus2988

Knappe baby! Wat betekent niet gelijklopend links en rechts? Mijn dochter r ...
Hier ben ik ook benieuwd naar. Zelfde verhaal bij onze dochter van 6,5 maand. Bijna alleen omrollen over rechter schouder, bijna nooit over links.

2 jaar geleden

Reactie op LindaaMK

Hi! Ik ben op zoek naar zo’n speelmaat, mag ik vragen waar deze van is?
Deze heb ik bij bol.com besteld🙂 Merk Gizmo (wat duurder, maar de kleur paste iets beter in huis🙈🤣)

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is van 20 augustus (een maand te vroeg geboren). Met 4 maand rolde ze van buik naar rug en met 7 maand is ze 2x van rug naar buik gerold, maar ze vindt op haar buik liggen echt niet leuk. Dat houdt ze nog geen 5 minuten vol.. Ze ligt nog graaag op haar rug/zij in de box te spelen. Je kan haar neerzetten en dan zit ze best stabiel, maar zelfstandig tot zit komen, ik denk dat dat nog lang duurt.. Nog geen tandjes doorgekomen, zie ze wel zitten. Ze zit volop nee te schudden en vindt het geweldig als wij dat dan ook doen.

2 jaar geleden

Hier gisteren begonnen met het tijgeren. Owen is 6,5 maand!

2 jaar geleden

Vanmorgen op bed gekropen. Wel boos dat het moeilijk ging 😂 21e is hij 7 maanden

2 jaar geleden

Met 4 maanden kon ze van buik naar rug rollen en met 5 maanden van rug naar buik. Ze tijgert sinds 6 maanden alle kanten op: vooruit, achteruit en om der eigen as. Ze komt nu in de kruiphouding maar dat is het dan 🤣 zit nog geen beweging in haha. Met 6.5e maand kon ze zelfstandig zitten. Ze trekt zich nog niet op, maar kan wel staan zonder door haar knieeen te zakken. Ze houdt zich dan gewoon ergens aan vast haha. Ze lacht nu echt met geluid 🤣 praten doet ze niet zoals mama en papa wel echt brabbelen en ze gilt de oren van je hoofd 🤷‍♀️ haha erg leuk om die ontwikkelingen te zien

2 jaar geleden

Reactie op -Pip-

Mijn dochtertje is van 20 augustus (een maand te vroeg geboren). Met 4 maan ...
Wij hebben precies t zelfde! 26 april is hij 8 maanden.. buik ligging is absoluut geen favoriet dus ben heel benieuwd wanneer er ook maar iets kwa tijgeren etc gaat gebeuren. Rollen van rug naar buik doet hij wel steeds wat meer maar dan ook weer snel terug 🤣

2 jaar geleden

Meneer vorige maand (6 maanden) van tijgeren naar kruipen, exact bij 7 maanden zelfstandig zitten. Oefent naar mijn idee nu naar zelfstandig staan. Bij cb vonden ze het echter wel heel vlot. We hebben nu voor de tuin een grondbox gekocht die een oppervlakte heeft van 20m2. Kan hij naar kruipen en dan eet hij niet aarde of planten op want daar kan hij dan straks niet bij.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft 2 weken lang gedraaid en nu draait ze al bijna een week niet meer 😂 echt een lui ding hahaha. Zelfstandig zitten lukt haar wel iedere dag beter

2 jaar geleden

Onze dochter (nu 7 maanden) ligt de hele dag op dr buik. Geen idee of ze naar haar rug kan rollen, ze doet het in ieder geval niet 🙈 denk dat ze t wel kan hoor. Ze beweegt zich achteruit en probeert steeds meer met dr benen te doen (knieën onder heupen krijgen) maar lukt nog niet zo goed. Ook draait ze alle kanten op om dr as. Zitten op schoot en met ondersteuning gaat steeds beter, maar zelfstandig zitten nog niet. 0 tandjes, en ook nog niet echt gebrabbel. Wel veel uithalen (gilletjes)

2 jaar geleden

Reactie op ibl84

Meneer vorige maand (6 maanden) van tijgeren naar kruipen, exact bij 7 maan ...
Wat een knappe baby 😍! Heb je toevallig een linkje van de grondbox? Lijkt me ontzettend handig

2 jaar geleden

7 maanden, Rupst vooruit, gaat zelf zitten en weer kruipen. Valt dan soms nog op zijn neus, maar steeds minder. Omrollen kon hij al met 3 maanden. Het kruip/tijgeren/rupsen sinds 5 maanden. Nu wil hij het liefste gaan staan en trekt zich omhoog aan de boxrand 🥲😂 Heeft het helaas door als ik de kamer uit loop terwijl hij iets van mij wil en kan dan heel hard gillen. Proest en kucht met het aantrekken van kleren. Het begint echt steeds meer een karakter te worden. Ik typ dit terwijl hij in slaap sukkelt aan de borst (heeft last van zijn tandjes en exceem), toch nog zoals vroegâh ;)

2 jaar geleden

Mijn zoontje over een paar dagen is hij 7 maanden, Hij rolt van rug naar buik en andersom, soms ligt hij wat als een rups te bewegen alsof die wil kruipen, maar het gaat niet🙈 Zelfstandig zitten gaat nog niet, maar wel met ondersteuning want hij houd zijn hoofdje wel goed rechtop 🥰 Alles komt wel wanneer hij er klaar voor is 🤍🤍

2 jaar geleden

Wat een plaatje! Vandaag liet de mijne zien dat ze naar voren kon voortbewegen, het leek op kruipen maar dan als een rups 😂

2 jaar geleden

kindje van 7 sept kruipen ed doet hij nog niet echt maar gaat niet lang meer duren, hij kan wel om zn as en achteruit en hij doet een soort yoga hij trekt zich op en gaat dan staan stevig zitten doet hij echt al een hele tijd.. dus vandaag voor t eerst op de fiets, mijlpaal! zo leuk 💕

2 jaar geleden

Lily is geboren op 5 september en heeft nu na het kruipen het staan ontdekt. Zitten kan ze ook zelfstandig. Ze is alleen nog wel volledig tandloos🤣

2 jaar geleden

Bijjjjjna 😄

2 jaar geleden

Mijn kleine meid kan in een keer uitvoer niets tijgeren. 🥰🥰. Ze is net 8 maand