12 Reacties
2 jaar geleden
Onze dochter heeft ook een slaapzak aan en onderaan in de slaapzak heeft ze nog veel ruimte en dat stoppen we dan ook tussen de matras en de ledikant.
Vanmorgen was ze alsnog omgedraaid naar haar buik…
Als we haar een speen geven dan neemt ze die uit de mond en gaat ze daarmee tegen de spijlen van de ledikant aanslaan of ligt de speen in de kortste tijd aan de andere kant van de kamer.
Na haar slaapjes overdag vindt ik haar haar ook altijd op haar buik in een hoek van haar bed…. Dan zeg ik altijd “zo heb ik jou daarstraks niet achtergelaten” en dan ligt ze helemaal te schateren…
Dus nee… geen tips hier 😅
2 jaar geleden
Reactie op Shenzy1
Onze dochter heeft ook een slaapzak aan en onderaan in de slaapzak heeft ze ...
Onze dochter precies zo!😅
2 jaar geleden
Geen tips, maar ik volg ook! En onze dochter van 7,5 maand ligt ook onder fedde & Kees maar hier nu precies het zelfde probleem. Ze trekt zich als ware op aan de zijkant van haar ledikant en dan zit ze bijna.. vervolgens gaat ze op haar buik en dan jammeren omdat ze of niet terugkan, of haar speen niet meer kan vinden(die dna onder haar is verdwenen..) ik ga er vanuit dat het een fase is, want de nachten gingen echt geweldig!
2 jaar geleden
Reactie op Moos91
Geen tips, maar ik volg ook! En onze dochter van 7,5 maand ligt ook onder f ...
Ja precies dit is wat ik bedoel! Alsof ze sit ups doen 😂 ze zitten gewoon helemaal rechtop... En gaan vervolgens jammeren.
Hoop idd dat het een fase is haha! Zelfde leeftijd ook dus wie weet 🤭
2 jaar geleden
Hier ook steeds op z'n buik draaien in bed en dan huilen. Hij kan prima terug rollen maar doet het om een of andere reden niet.
2 jaar geleden
Ik leg het voedingkussen naast hem tot borsthoogte en hou hem via de camera goed in de gaten. Ik snap het als jullie dat niet aandurven, maar werkt wel!