13 Reacties
vor 2 Jahren
Dit duurde bij ons een maand ongeveer…. Hier was het veel geduld hebben…
vor 2 Jahren
Hier precies hetzelfde! Het is weer even een fase… nu is het weer over of ze valt gewoon op haar buik in slaap. 😊
vor 2 Jahren
Is echt een fase. Als je ze vastlegt met een lakentje worden ze vaak boos omdat het rollen niet lukt. Misschien kijken of je haar rustig kan krijgen als ze haar buik of zij ligt en kijken of ze zo kan slapen
vor 2 Jahren
Reactie op Roos Anne
Nou ik denk niet dat er veel aan te doen is, mijn dochter doet dit ook. Ze ...
Exact dit hebben wij ook! Mijn dochter kan alle kanten op rollen, maar terug rollen in bed lukt haar niet altijd (lees vooral ‘s nachts niet 😩). Ze ligt ook vaak overdwars in bed. Ze slaapt in de puckababy 4season slaapzak en ik heb een lakentje over haar heen om haar enigszins op 1 plek te houden maar dat werkt voor geen meter haha!
vor 2 Jahren
Haha, precies hetzelfde hier. Zoontje draait zich heel vaak om snachts of overdag in bed. Gaat dan huilen, omdat hij niet terug kan rollen en wilt slapen. Iedere keer weer op z'n ruggentje neerleggen en slaapt hij weer verder. Is wel pittig, om er vaak uit te gaan snachts. Hopen dat de fase weer snel voorbij is haha.
Vanochtend viel hij trouwens op z'n zij in slaap
vor 2 Jahren
Reactie op Tine_K
Wij hebben dezelfde slaapzak. Deze is vrij lang en wij stoppen de onderkant ...
Slapen op haar buik kan ze schijnbaar wel 😍! Slaapzak instoppen hebben we geprobeerd alleen deze dame heeft vrij drukke benen 😂. Was helaas geen succes!
vor 2 Jahren
De afgelopen drie nachten heb ik de trap ontelbaar keer gezien. Ons zoontje zet zich af met zijn benen naar boven waardoor hij tegen de rand van de ledikant komt te liggen met zijn hoofd, en dan begint hij te huilen omdat hij niet verder kan 😅. Op de camera van de babyfoon is het heel grappig om te zien, het lijkt wel een soort rups 🐛, maar eigenlijk moet hij dus gewoon slapen... Ik weet ook niet zo goed wat ik hieraan kan doen.