12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb lange mouw en geen mouw. Truien kruipen zo snel omhoog maar vind ik wel leuker en warmer. En alleen romper met lange mouw voor de herfst en de thuisdagen in de winter of voor het slapen. :)

2 jaar geleden

Ik doe al langer enkel rompers met korte mouw omdat ik dat makkelijker vind om daar iets met lange mouw op aan te doen. Anders heb je romper met lange mouw, longsleeve erop en dan nog eens een trui en dan zit dat zo allemaal dubbel, zou er zelf onnozel van worden 😅

2 jaar geleden

Hier geen mouw of korte mouw. Ons dametje heeft het heeeeeel snel warm

2 jaar geleden

ik houd echt heel erg van lange mouw rompers, zijm mn favoriet dus daar t meest van maar afhankelijk van t weer ook korte mouw of geen mouw

2 jaar geleden

Ik heb vanaf begin af aan eigenlijk alleen rompertjes zonder mouwen gedaan. Vreselijk om mouw over mouw aan te moeten trekken, haha. Zelf heb je dat toch ook niet, behalve misschien een vest/trui over een lange mouwenshirt? Ons mannetje is ook zeker geen koukleum, dat scheelt misschien, maar anders deed ik hem waarschijnlijk een dikkere trui oid aan. 🙊😊

2 jaar geleden

Hier romper zonder mouw of korte mouw en als het kouder wordt een trui erover. Ik vind lange mouw over lange mouw niks, lijkt me veel warm

2 jaar geleden

Ik denk inderdaad hier ook zonder mouw. Mouw over mouw is inderdaad niks

2 jaar geleden

Ik vind romper met lange mouw als het iets koeler wordt (zonder iets erover) en korte mouw voor onder truitje oid

2 jaar geleden

Altijd zonder mouw. Ik sla nu al grotere maten in voor de winter omdat ze dan bijna niet te koop zijn. Gewoon een heerlijke trui erover.

2 jaar geleden

Toen ze mini was hebben wij wel rompers met lange mouwen aangedaan maar dit jaar gaan we dat niet meer doen. Onze kleine heeft het van zichzelf snel warm.

2 jaar geleden

Ik doe juist veel rompers met lange mouw, dan kan Ben zijn korte mouw shirtjes langer door dragen. Hij ging vlak voor einde zomer naar de volgende maat dus veel korte mouw shirtjes in de kast 😅.

2 jaar geleden

Ik heb wel eens gelezen dat korte mouwen echt voldoende is. Wanneer je constant lange mouwen romper draag, leert het lichaam ook niet zichzelf op te warm/warm te houden. De lange mouwen romper zijn echt bedoelt voor sneeuw/wintersport voor extra warmte op dat moment. Hier korte mouwen, zeker voor binnen spelen is dat echt voldoende met een trui, shirtje en vestje ofz. Buiten doe je altijd weer een jas aan. Hou goed het nekje in de gaten dan merk je of ze het koud/warm hebben.