12 Reacties
2 jaar geleden
ik houd echt heel erg van lange mouw rompers, zijm mn favoriet dus daar t meest van
maar afhankelijk van t weer ook korte mouw of geen mouw
2 jaar geleden
Ik heb vanaf begin af aan eigenlijk alleen rompertjes zonder mouwen gedaan. Vreselijk om mouw over mouw aan te moeten trekken, haha. Zelf heb je dat toch ook niet, behalve misschien een vest/trui over een lange mouwenshirt? Ons mannetje is ook zeker geen koukleum, dat scheelt misschien, maar anders deed ik hem waarschijnlijk een dikkere trui oid aan. 🙊😊
2 jaar geleden
Ik denk inderdaad hier ook zonder mouw. Mouw over mouw is inderdaad niks
2 jaar geleden
Altijd zonder mouw. Ik sla nu al grotere maten in voor de winter omdat ze dan bijna niet te koop zijn.
Gewoon een heerlijke trui erover.
2 jaar geleden
Ik heb wel eens gelezen dat korte mouwen echt voldoende is. Wanneer je constant lange mouwen romper draag, leert het lichaam ook niet zichzelf op te warm/warm te houden. De lange mouwen romper zijn echt bedoelt voor sneeuw/wintersport voor extra warmte op dat moment.
Hier korte mouwen, zeker voor binnen spelen is dat echt voldoende met een trui, shirtje en vestje ofz. Buiten doe je altijd weer een jas aan. Hou goed het nekje in de gaten dan merk je of ze het koud/warm hebben.