Een berichtje waarvan ik eigenlijk nooit echt dacht dat het zou gebeuren bij ons. Al 6 jaar samen gaan eind dit jaar trouwen en kleine van 6 maanden.
Maar we zijn op. Ik heb t vaker gehad over het zware start met Dani. Ik heb een hele zware HG zwangerschap gehad waardoor mijn vriend mij moest verzorgen. Daarna een zware bevalling wat uitte in een spoed keizersnede. Dani heeft sinds jongs een KMA en ernstige reflux waarvoor medicatie. Na mijn verlof is mijn functie op werk ingenomen waardoor ik het niet maar mn zin had. 3 dagen na mn verlof kreeg ik heel heftig corona en mn vriend ook. Daarna kregen we beide daardoor een long ontsteking. Na alles heb ik last van een post partum depressie. Hij melde me eergister nonchalant dat hij geen 2e wilt door mijn depressie..
Bovenop heeft Dani ernstig eczeem wat ontstoken is en allergieën voor andere voedsel.
Hij wordt snachts 13-24 keer per nacht wakker.
We hebben geen tijd voor elkaar hoe veel ik t ook probeer. Hij is op ik ben op. De laatste tijd spreken we discussies of ruzie’s niet meer uit want geen energie voor..
Nu was die zonder enig overleg met Dani naar zn moeder gegaan. Hij nam zijn telefoon niet op ik kreeg alleen kort appje. Ik ben erheen gegaan. Hij wilde niet praten en sloot zichzelf in kamer daar op. Ik ben met zoontje naar huis gegaan en hoop dat ik nacht overleef .. morgen werken..
Ben bang dat het over is tussen ons. Ik heb hem nog nooit zo mee gemaakt.
Herkennen mensen dit? Komt het ooit goed ??