14 Reacties

één jaar geleden

Wij vinden teva’s geweldig 😊

één jaar geleden

Wij hebben Timberland sandalen gekocht bij Zalando, die hebben een goede flexibele zool.

één jaar geleden

Volgende de podotherapeut is flexibel wel belangrijk. Niet zozeer het dubbel kunnen vouwen maar dat je de zool een beetje over de lengte kan draaien. Tevens een goeie demping voor de knieën en rug. De meeste zomer schoenen hebben dunne harde zolen met slechte demping.

één jaar geleden

Reactie op nicci-nicolle

Wij vinden teva’s geweldig 😊
Top sandalen inderdaad. Vond onze podotherapeut ook. Vooral omdat je ze met de bandjes helemaal goed kan afstellen

één jaar geleden

Wij hebben leren sandaaltjes van kipling gekocht, via Vinted is het een leuke prijs!

één jaar geleden

Advies van de therapeut hier. En wat ze ook bij een kinderschoenen winkel zeiden. Heel leuk die sandaaltjes maar niet voor lang. Lekker spelen en naar de supermarkt lopen moer gewoon lekker op echte schoenen. Is veel beter dan sandaaltjes

één jaar geleden

Advies van de therapeut hier. En wat ze ook bij een kinderschoenen winkel z ...
Dit klopt inderdaad! Lange stukken lopen/spelen beter op dichte gympen. Is beter voor de enkels. Maar wandeling naar zwembad kan wel op sandalen.

één jaar geleden

Ik heb sandalen van shoesme :)

één jaar geleden

Wij hebben die van timberland. Afgelopen week op vakantie geweest en hij liep er top op!

één jaar geleden

Kipling

één jaar geleden

En hoe zijn de crocs sandalen dames?

één jaar geleden

Ik heb gisteren bij Scapino een paar sandalen gehaald voor mijn zoontje. Stevig en toch flexibel. Met een echt voet bed erin. Van leer. Ik hoop dat het wat is.

één jaar geleden

Wij hebben vandaag teva's gekocht. Heel blij mee!

één jaar geleden

Wij zijn bij een goede kinderschoenwinkel geweest en hebben sandalen van Timberland gekocht. Hij vind ze super en loopt er goed op.