7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb deze slofjes/laarsjes besteld, samen met zo'n regenbroek met bretels. Ik vind het ook lastig nu het nat en kouder wordt wat ze het beste aan kan. Onze dochter kruipt en loopt langs meubels enzo en deze slofjes zijn waterafstotend en hoog waardoor ze hopelijk niet zo makkelijk uit gaan. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0858320009.html?&utm_source=transactional&utm_medium=email&utm_campaign=order_confirmation_PLPOC&utm_content=&utm_term=any

één jaar geleden

Wij hebben leren slofjes van Lodger, die worden wel iets nat maar hij speelt niet dusdanig lang buiten dat hij er hele koude natte voeten in krijgt en zodra hij naar binnen gaat gaan ze weer uit en kunnen ze drogen. Binnen heeft hij altijd blote voeten. Heeft hij de voorkeur aan en vind ik ook belangrijk voor zijn ontwikkeling qua staan en gaan stappen. Hij kruipt, staat en loopt langs meubels nu. Dat doet hij binnen lekker blootsvoets en buiten dan met die slofjes aan. Die draagt hij ook op de fiets en in de kinderwagen.

één jaar geleden

Wij hebben ook lodger slofjes. De seude leren en glad leren. Ik doe de glad leren aan als hij naar de gastouder gaat of wanneer wij zelf met hem buiten spelen. Hij heeft voor zover ik weet nog geen natte sokken/koude voeten gehad. Gisteren ook de seude slofjes buiten even aan gehad en die gingen ook prima, maar bij die worden sneller vies/moeilijker schoon te maken.

één jaar geleden

Ik heb nog niks naar wens gevonden wat aanbleef, doe tot hij kan lopen en goeie schoentjes aan kan boterzamzakjes om zijn voeten met sokjes en daar een extra paar sokken overheen. Werkt tot nu toe prima 🤭😂

één jaar geleden

Reactie op Eline2811

Ik heb nog niks naar wens gevonden wat aanbleef, doe tot hij kan lopen en g ...
😂😂👌🏻

één jaar geleden

Reactie op KJS

Ik heb deze slofjes/laarsjes besteld, samen met zo'n regenbroek met bretels ...
Ik ben hier ook voor gegaan. Heb maatje groter gekocht zodat ie er met lodger slofjes in kan. Benieuwd naar de eerste keer uittesten haha

één jaar geleden

Twee paar slofjes meegeven, een paar voor buiten en een paar voor binnen? Dan kan hij binnen weer droge sloffen aan.