Oké ik moet dit even kwijt.. Mijn zoontje is nu 15 maanden en ik of mijn partner mag alleen oppassen van mij. Mijn moeder en stiefvader vind ik ook geen probleem maar als ik dit toelaat moet ik mijn schoonmoeder dus ook toelaten, en dit wil ik niet.. Nu is onze relatie al een keer bijna ten onder gegaan door opgestapelde problemen maar ook om het feit dat ik niks zonder ons zoontje wil doen. Me partner wilt al heel lang samen uit eten maar ik die dit niet zitten.. mijn schoonmoeder zou dan oppassen en mijn zoontje sliep tot 4 dagen geleden nog niet door. Nu slaapt hij 4 nachten door en wilt me partner dus uit eten met ze 2 en dat zijn moeder dan oppast.. Ene kant wil ik wel uit eten met hen maar ik vind het vreselijk als mijn zoontje wakker word en dat zij dan naar hem toe gaat.. Ze is zo’n type die het meer haar kind maakt ofzo ik weet niet goed hoe ik dit moet uit leggen maar ik ben dus heeel bang dat ze dat ook bij mijn zoontje voor elkaar krijgt.. Daarom hou ik haar al vanaf de geboorte zo ver mogelijk uit de buurt van hem. Ze heeft nooit opgepast, hem verschoont, fles gegeven of wat dan ook. Sws ben ik daar wel beschermend in en doe ik dat gewoon allemaal het liefste altijd zelf. Ik ben ook iedere dag met mijn zoontje en we zijn dus echt elke dag gezellig samen.
Maar nu vanavond moet ik dus uit eten.. We zouden dus gaan zodra ik ons zoontje op bed heb en hij slaapt. Hij slaapt sinds kort door maar zul je net zien vanavond niet..
Zijn er mensen die dit herkennen ?? Ik voel me soms zo debiel maar ik kan der niks aan doen, ik wil gewoon altijd met hem zijn en er voor hem zijn.