23 Reacties

één jaar geleden

Reactie op baby2309

Wauw, dankjewel! Hier heb ik echt heel veel aan, ook om aan mijn omgeving t ...
Graag gedaan, ik volg haar graag. Ze zet me regelmatig aan het denken hoe dingen ook anders kunnen. Zelf weet ik nog niet hoe we het willen doen met sinterklaas en denk ook dat het dit jaar nog niet veel uit maakt voor ons. Maar ik was wel blij ook deze kant van een verhaal te lezen 😊

één jaar geleden

Sinterklaas slaan we hier over tot ze het beseft. Ze is het enige kleinkind bij mijn ouders een aangezien ze het toch allemaal niet snapt hoeven we er geen dag van te maken. Wij zijn zelf meer kerstmensen en zolang het kan besteden we daar meer aandacht aan. Tegen die tijd ga ik me ook niet druk maken of de piet wel of niet zwart is, lig daar echt totaal niet wakker van.

één jaar geleden

Reactie op KSSBJ

Mijn ouders hebben het heel jong tegen me verteld, ik denk dat ik 3 was zoi ...
Hier idem, ik heb het echt niet als oke ervaren dat mijn ouders al die jaren tegen me hebben gelogen. Ik was echt in shock. En daarbij vind ik t feest de laatste jaren ook niet bepaald leuk meer. Ook de stress die je bij kids ziet mbt sinterklaarjournaal, altijd weer drama of de sint uberhaupt kan komen. Dat ga ik me kind niet aan bloot stellen