7 Reacties

2 jaar geleden

Ik volg het even. Daar zit ik af en toe ook mee.

2 jaar geleden

Hoi, Ik moet me jongens ook om 14.15 van school afhalen. Me dochter slaapt dan van; 10.00-11.30 14.45-16.15

2 jaar geleden

Ochtendslaap gewoon zo kort houden en wakker maken. Als ik haar hier niet wakker maak slaapt ze ook 2 uur achter elkaar. En uiteindelijk moet het middagslaapje van 12-14 of 13-15 het langste mee! Dus zal die echt erin houden en niet verplaatsen qua tijden

2 jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook 2 keer. In de ochtend 2 uurtjes en in de middag 2 uurtjes. Hij gaat in de middag naar bed als we er weer zijn van school. Maar soms slaapt hij in de ochtend korter waardoor hij in de middag weer eerder moe is. Ik probeer hem dan wat af te leiden.. lukt dit niet dan hebben we nog een hele lieve overbuurvrouw die even wil opletten als ik de andere 2 kindjes van school op haal. Lastig is het soms he.. maar hij heeft ook wel eens pech dat hij wel mee moet. 😅

2 jaar geleden

Ja zit er hier ook mee, zo irritant 🙈 ze slaapt nu van 9.00-10.30 uur en 13.30-15.00 uur en dochter moet om 14.15 van school gehaald worden maar op vrijdag om 12.15 uur. Dus meest logisch zou zijn proberen van 10.00-11.30 uur en 14.30-15.30 (en dan maar wel wakker maken als ze dan nog slaapt zodat ze weer moe genoeg is om 19.00 uur 😅

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Dat probleem kom ik in september tegen.

2 jaar geleden

Ik heb een ergonomische draagzak en dit is echt easy as pie met slaapjes en dingen.