16 Reacties
2 jaar geleden
Mijn dochter is ze na de 4 maanden slaapregressie zelfstandig gaan koppelen. Ergens rond de 5 maanden was ze denk ik 😊
2 jaar geleden
Mijn dochter is ze na de 4 maanden slaapregressie zelfstandig gaan koppelen ...
Beter! Ik snap er helemaal niks van hahaha, ik wacht nog steeds op dat moment 😮💨..
2 jaar geleden
Reactie op iLoveAlissa
Beter! Ik snap er helemaal niks van hahaha, ik wacht nog steeds op dat mome ...
Ja ach soms snap je toch helemaal niks van ze! Komt vast wel een moment dat ze een slaapje gaat koppelen op de dag! En zou me er niet druk over maken hoor als ze een extra slaapje nodig heeft. Ze ziet er heerlijk gezond en gelukkig uit op de foto 🥰
2 jaar geleden
Ja ach soms snap je toch helemaal niks van ze! Komt vast wel een moment dat ...
Daar heb je helemaal gelijk in hoor! Soms word ik wel een beetje jaloers op de kindjes die t wel al kunnen 🤭 maar mag zeker niet klagen!
2 jaar geleden
Hier deed ze lange slaapjes totdat ze 3 maanden was. Vervolgens heeft ze tot +-6,5 maand enkel korte gedaan overdag. En 'ineens' sinds 2 weken weer met momenten uit zichzelf een langer slaapje. Ik had de hoop ook al opgegeven na zoveel maanden maar denk dat het echt afwachten en in de tussentijd accepteren is.
2 jaar geleden
Sinds vorige week slaapt ze in een keer smiddags 1.5 uur of langer.. Ze is nu 7.5 maand.. We dachten dat ze het slechts 1 keer per ongeluk deed haha.. Maar doet het nu al de hele week
2 jaar geleden
Reactie op LavS
Hier lukt het ook nog niet altijd en ze is bijna 8 maanden. Heb je geprobee ...
Ik hou nu een wakkertijd van 2u aan, maar misschien moet ik 2,5u doen voor haar middagdutje. Ik ga het proberen!
2 jaar geleden
Sommige kindjes houden ook gewoon korte slaapjes en dan dus meer slaapjes soms op een dag en dus korter er tussen wakker de gemiddeld. Ik zou vooral je eigen kindje volgen en minder gemiddelde wakkertijden. Helemaal als ze gewoon vrolijk wakker wordt. Dan is dit blijkbaar wat ze nodig heeft.
2 jaar geleden
Reactie op iLoveAlissa
Ik hou nu een wakkertijd van 2u aan, maar misschien moet ik 2,5u doen voor ...
Het zou goed kunnen dat ze dat al kan. Ken je het 2-3-4 ritme? Dan doe je na een wakkertijd van 2 uur het ochtenddutje, dan na 3 uur het middagdutje en dan na 4 uur naar bed of als het nodig is tussen 16.00 en 17.00 uur nog een kort powernapje. Je zou daar mee kunnen spelen. Hier hielp dat best goed, want door wakkertijd van 2 uur aan te houden hielden we de hazenslaapjes in stand en was ze wel moe genoeg om in slaap te vallen maar niet moe genoeg om een lange slaap te maken.