4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Hier toevallig voor m'n kinderen allemaal jungle gerelateerd. Zo heb ik een grote behangcirkel met jungle thema vd action. En jungle potjes met ananasplanten (zuiveren snachts de lucht) van de lidl. In alle kamers een kleed van de action, 1 groot puzzelbord met magneten van Europa. Eenp canvas jungle thema met touwtjes en knijpertjes waar kaartjes aan hingen (action) maar ik hang er tekeningen aan.

茅茅n jaar geleden

Hier even geen foto omdat ze slaapt, maar wij hebben een aantal dingen om het wat 'gezelliger' te maken: - vloerkleed - schommelstoel - gekleurde muur met een wandcirkel erop - rieten manden waar speelgoed in zit (ze speelt inderdaad ook boven als ik er poets/opruim enzo) - houten kist met boeken - wat decoratieve dingetjes zoals houten trein, spaarpot, Birth bear etc. Wanneer ze wat groter wordt, wil ik de klamboe terughangen die ze als baby boven het bed had. En de schommelstoel dan vervangen door een hoekje met tipi-tent, kussens etc.

茅茅n jaar geleden

Wij zijn druk bezig met een verdieping boven zijn bed. Met een trap met diepe treden en een glijbaantje. De verdieping wordt dan uiteraard volledig beveiligd zodat hij er niet af kan donderen. Of hij moet van de trap vallen, maar dat zou dan voor het eerst zijn 馃し Dan kan hij klimmen, boven spelen en glijden. Favoriete bezigheden. Hij heeft een muurschildering van mama en baby olifant op de savanne en een houten giraf om zijn lengte te meten. Dus alles wordt savanne thema