33 Reacties
2 jaar geleden
Ja hier ook, de middagdut is drama . Steeds maar maximaal 1 a 1,5 uur.
2 jaar geleden
Hier ook al weken geen middagdutje. En geen vuiltje aan de lucht, hij houdt t makkelijk vol tot 19. Ik denk eraan om de ochtend dut te verlaten maar hij is in de ochtend wel echt moe
2 jaar geleden
Mijne slaat de ochtend dut ook over en slaapt dan van 12 tot 3 maar daarna gaat ze pas om 9/10 uur naar bed??? Als ik haar om 7 breng dan is het alleen maar krijsen, zelfs wiegen werkt niet. Iemand die dit ook zo meemaakt?
2 jaar geleden
Zijn er ook kindjes die snachts wakker zijn en niet meer willen gaan slapen? 😵💫
2 jaar geleden
Reactie op babybe2021
Zijn er ook kindjes die snachts wakker zijn en niet meer willen gaan slapen ...
Jep.... alleen maar huilen, nog geen oog dicht gedaan... bij ons wss door de waterpokken
2 jaar geleden
Jep.... alleen maar huilen, nog geen oog dicht gedaan... bij ons wss door d ...
Ah vervelend zeg, ik ben nu ook al 2,5 uur bezig. Ze is wel heel moe maar slapen lukt maar niet 😩
2 jaar geleden
Reactie op kelly001
Hier ook! Vanaf 00.00 bezig 😵💫
Pff hier heeft t uiteindelijk van half 12 tot 2 geduurd en toen sliep ze gelukkig door tot kwart over 7… pff voel me gesloopt 😂
2 jaar geleden
Hier ook. Wordt al twee nachten ineens om half 4 wakker en dan dik 1,5 uur spoken en alleen maar willen drinken aan de borst. Leg ik hem terug, wordt hij boos. Voor het slapen gaan weer huilen en boos zijn. Ook alweer vier dagen maar 1 slaapje. Papa gaat volgende week een week op vakantie, dus ja we slaan ons er wel weer doorheen 💪🏻
2 jaar geleden
Reactie op kelly001
Niet normaal he 🙈 hier tot 03.15 bezig geweest en geslapen tot 08.00 🥱 ho ...
‘Je krijgt er zoveel voor terug’ 😂
2 jaar geleden
Hier is het vooral in de avond drama. Uurtje slapen en daarna alleen maar huilen en boos.
Heb m afgelopen dagen rond 22uur fles gegeven (en vandaag ook) en op hoop van zegen slaapt hij zo rustig door. Als het maar geen standaard wordt 🙄
2 jaar geleden
Hier is het vooral in de avond drama. Uurtje slapen en daarna alleen maar h ...
Al vraag ik me af of het echt regressie is of groeispurt
2 jaar geleden
Hier is het ook feest. Ze is elke nacht vanaf half 5 op. Afgelopen nacht om de 2 uur wakker en deze avond huilt ze ook al om het uur. Geen idee of het een sprong is of tandjes