31 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde…. Loop inmiddels al een uur heen en weer 😴 ook heeft m’n dochter ‘s avonds opeens weer een flesje nodig. “Alles is een fase, alles is een fase, alles is een fase” 😅

2 jaar geleden

Hier was het vannacht ook echt feest, huilen overstrekking en alleen in m’n armen willen slapen…. Ze slaapt normaal van 19 tot 5 en dat is af en toe al pittig . Overdag gaan de dutjes ook niet meer top waardoor ze mega chagrijnig is….

2 jaar geleden

Ja hier ook al paar nachten onrustig geweest, inslapen ging slecht, opeens huilend wakker worden enzo. Daarbij hoest hij ook nog eens flink dus de nachten zijn niet top op het moment! Maar het komt uiteindelijk vanzelf weer goed, zelfde routine aan blijven houden en duidelijkheid bieden is belangrijk denk ik.

2 jaar geleden

Lees mee heel herkenbaar. Hebven jullie ook ineens een heel pittig kind overdag?

2 jaar geleden

Reactie op Sallll

Lees mee heel herkenbaar. Hebven jullie ook ineens een heel pittig kind ove ...
Ja!!

2 jaar geleden

Reactie op Sallll

Lees mee heel herkenbaar. Hebven jullie ook ineens een heel pittig kind ove ...
Ja pfff . Veel gillen als zij haar zin niet krijgt en snel ontevreden . Het slaat ook ineens om zonder reden( denk ik )

2 jaar geleden

Die van ons wil zich heel de tijd optrekken. En naar bed brengen duurt nu ook een eeuwigheid.... Opzich als de eenmaal slaapt gaat het wel redelijk.

2 jaar geleden

Hier ook feest 🥹 gisteravond naar bed brengen duurde anderhalf uur ipv 20 min ongeveer normaal 🥹 bijna krijsen als ze alleen in de kamer gelaten worden, maar als we er bij komen staan/zitten is het lachen 🥹😅 Gisteren toen ze sliep ging t de hele nacht wel goed 🤞🏻 we zullen zien wat t vannacht wordt…

2 jaar geleden

Het is een fase. Wellicht een half uurtje later naar bed ook proberen. Maar hier heeft het een week of 6 geduurd.

2 jaar geleden

Wij hebben het ook! Avalyn is van 3 sept. Haar eerste 2 tandjes komen door en ze kan sinds het weekend ineens kruipen. Sinds 2 weken is ze een paar keer in de nacht wakker en slaapt ze pas om 10 of 11u. Vanavond was het 9u. Ik heb haar voor het slapen nog pap gegeven, normaal is een flesje prima.. Ik dacht misschien is dit de oplossing, met een volle buik laten slapen😅

2 jaar geleden

Hier ook! Ik heb hulp ingeroepen van een slaap coach! Wat wij nu doen is haar in bed leggen met speentje in slaapzak, en dan met een arm in bed wiegen. En als ze bijna wakker wordt (vooral overdag) alvast naar dr kamertje gaan en een beetje wiegen zodat ze dr slaapje aan elkaar gaat leren koppelen. Dat is hier namelijk voornamelijk het probleem

2 jaar geleden

Hier ook al 2 weken een feest, savonds na bed doen is een hell ik ben gewoon 2 uur bezig voor ze slaapt

2 jaar geleden

Hier is het net begonnen 😅. We zijn terug bij hazeslaapjes overdag. En in de nacht is hij rond 1 uur ineens een uur of 1,5 wakker. In slaap vallen in de avond is ook feest.

2 jaar geleden

Ooo hemel, deze is pittig 😵 een hel met naar bed brengen ‘s avonds! Opeens wil ze een grotere avondvoeding en weer een nachtvoeding.. overdag is ze niet te genieten en slaapt ze hazenslaapjes. Ze wilt alleen slapen in mijn armen.. ik ben kapot! hoelang duurt dit? 😁 Eet jullie kindje ook ineens heel slecht? Ze vindt brood en avondeten ineens niks meer en wilt melk, en nog meer melk. En nóg meer melk! 😆

2 jaar geleden

Mijn zoontje ook ineens sinds gisteren zovaak wakker. Dacht door vaccinatie, maar vandaag weer. Dus denk slaapregressie hij is van 13/09.. hij ligt nu naast mij te snurken😅

2 jaar geleden

Reactie op LMuit

Ooo hemel, deze is pittig 😵 een hel met naar bed brengen ‘s avonds! Opeens ...
Ohh hier ook een hell met na bed brengen savonds duurt soms gewoon 2 uur als het niet langer is, en het eten is hier ook in eens stukken minder😱

2 jaar geleden

Dochter vanavond voor het eerst ineens om 21:00 huilend wakker, ze leek helemaal overstuurd want zelfs wiegen en rondlopen (in de donkere kamer) hielp niet. Ze bleef huilen. Uiteindelijk even naar de woonkamer en het licht gegaan, beetje water gegeven en toen nog bv en nu ligt ze weer in te dommelen na wat moeite. Hoort dit er ook bij en/of herkenbaar voor iemand? Ze is bijna 8 maanden en heeft dit nooit eerder gehad zo.

2 jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Dochter vanavond voor het eerst ineens om 21:00 huilend wakker, ze leek hel ...
Onze dochter heeft dit bij elke sprong. Ineens vanuit slaap heel erg gillen en echt even overstuur. Gelukkig wel redelijk snel getroost. Ze heeft het meestal 1 a 2 nachten dat ze zo een paar keer wakker wordt. Heel sneu. Maar wel fijn dat je haar kunt troosten en dat ze dan weer rustig verder slaapt.

2 jaar geleden

Reactie op Ninanonowars

Dochter vanavond voor het eerst ineens om 21:00 huilend wakker, ze leek hel ...
Ze heeft het toevallig vanavond ook weer 2 x gehad sinds tijden. Ik gok sprong 6!

2 jaar geleden

Reactie op jennifer97

Ohh hier ook een hell met na bed brengen savonds duurt soms gewoon 2 uur al ...
Herkenbaar hier precies het zelfde.. dramaaa hopelijk is het weer snel voorbij