31 Reacties

2 jaar geleden

Het is half 1 's middags, zoontje is al meer dan 3 uur wakker, hij wilt gewoon niet slapen! Ik heb m maar op bed gelegd. Ik zit op de trap en ik hoor hem babbelen. Ik heb van alles geprobeerd maar hij wilt gewoon niet slapen! Dit is voor ons de tweede dag. Ik let op slaapsignalen en wakkertijden maar nee, ik weet het niet meer! Wat is dit pittig.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje had de afgelopen 2 weken ook dat ze snachts weer vaker wakker werd, maar nu lijkt het weer voorbij!

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde. Ze kan sinds vorige week opeens heel veel! Sindsdien spoken snachts en heel driftig overdag, heel vermoeiend! Ik heb de slaapgidsjes van slaaptipsvoorbabys.nl en heb daar wel heel veel tips uit gehaald. Ook sinds vorige week wil ze haar late middag dutje niet meer (3de dutje) dus ook dat is wel even lastig om die tijd door te komen. Ik leg haar nu een half uur eerder op bed (18:30) is ook een tip uit het boekje en dat helpt heel goed, juist ook bij vroeger wakker worden in de ochtend. Later naar bed brengen zegt echt niet altijd dat ze langer slapen.

2 jaar geleden

Misschien heeft ze het te warm. Mijne slaapt nu alleen in een romper en een hydrofiele slaapzak. Ik moet zeggen dat t veel beter gaat! Ook heb ik een ventilator aanstaan op laagste stand. Merk dat ze nu echt veel beter slaapt en niet meer wakker wordt tussendoor.

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook last van, al een aantal weken. Dacht eerst tandjes, kruipen, sprong, slaapregressie.. maar het duurt nu wel lang.. heb ook gelezen dat ze nu verlatingsangst kunnen hebben. Hoe lossen jullie het op als ze overstuur wakker worden s nachts? Ik neem der in m’n armen en probeer haar weer weg te leggen. En meestal beland ze rond 3u bij mij in bed. Met de gedachten het is een fase maar ik wordt nu een beetje bang dat ze ‘aanleert’ om bij ons in bed te slapen..

2 jaar geleden

Wij hebben hier ook last van, al een aantal weken. Dacht eerst tandjes, kruipen, sprong, slaapregressie.. maar het duurt nu wel lang.. heb ook gelezen dat ze nu verlatingsangst kunnen hebben. Hoe lossen jullie het op als ze overstuur wakker worden s nachts? Ik neem der in m’n armen en probeer haar weer weg te leggen. En meestal beland ze rond 3u bij mij in bed. Met de gedachten het is een fase maar ik wordt nu een beetje bang dat ze ‘aanleert’ om bij ons in bed te slapen..

2 jaar geleden

Hoe gaat het bij jullie allemaal?

2 jaar geleden

Reactie op Zij1989

Hoe gaat het bij jullie allemaal?
Niet goed 😂 sprong 6 is voorbij maar het slapen is al maaanden moeizaam. Nu elke ochtend 5 uur wakker ook..

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Niet goed 😂 sprong 6 is voorbij maar het slapen is al maaanden moeizaam. N ...
oh noooo

2 jaar geleden

Onze dochter sliep al maanden van 20 tot 7 u. En nu sinds 2 weken word ze ineens om 5u wakker en afgelopen nacht zelfs 3u... het enige dat dan werkt is een flesje, dan slaapt ze vaak weer door. Ze kon vorige week ook slecht in slaap komen, dat gaat nu wel wat beter. Ze is overdag ook gewoon vrolijk. Ik hoop dat dit snel voorbij is, erg vermoeiend als je gewent bent aan goede nachten. Ze is van 13sept dus ik gok een slaapregressie, maar eerder heeft ze daar nooit last van gehad.

2 jaar geleden

Reactie op BabyMinte

Wij hebben hier ook last van, al een aantal weken. Dacht eerst tandjes, kru ...
Hoe gaat het nu bij jullie? Bij ons is het ook al drama. Vanaf half 1 begint ze elk uur te jammeren... niet vol te houden zo