28 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op shauny1ebaby
Als je dit vol blijft houden zul je merken dat ze na een week oid uit zichz ...
Oke dat is dan wel idee, ik denk alleen dat ik het misschien zelf op een bepaald moment de moeite waard niet meer vind.. dat ik het dan liever in 1 slaapje plak. Ze houd het denk ik ook wel langer vol.
2 jaar geleden
Hier ook het ochtendslaapje uitgerekt tot 11.00 en dan heeft ze over het algemeen 1 slaapje nog nodig.
Ze red het makkelijk tot 19.00 en is dan in 1x weg.
Als ik haar een ochtenddutje laat doen (maakt niet uit hoe kort) wil ze daarna de hele dag niet meer slapen en wordt ze echt huilerig, vandaag maar gewoon sinds anderhalve week over op 1 slaapje.
Op de opvang slaapt ze er wel nog twee.
2 jaar geleden
Reactie op lrbntm
Hier ook het ochtendslaapje uitgerekt tot 11.00 en dan heeft ze over het al ...
Hoelang slaapt ze dan als ze om 11 uur in bed ligt?
Ik wil ook naar 1 slaapje maar als ze maar 1uurtje slaapt is dit niet haalbaar voor ons
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Oke maar dan zit je qua tijden toch een beetje als wat ik nu al heb of heb ...
De tijden tussen het ochtenddutje en middagdutje is korter zoals je het beschrijft. Ik geef haar als ze tussen half 11 en 11 wakker wordt rond kwart voor 2 smiddags de fles en leg haar om 2uur in bed. Ze slaapt dan binnen 5minuutjes. Is ze rond kwart voor 2 nog niet moe dan pas rond 2u de fles. Maar maak haar wel uiterlijk om 4u wakker. Als ze dan 2x 1.5 of 1 uur en 1.5u heeft geslapen is dat ruim voldoende, zeker op deze leeftijd! Ze heeft haar nachtrust dan meer nodig 😊 als ik haar bv 2x 2uur laat slapen dan is ze ochtends tussen 5 en 6 al wakker en gaat dat dan op dag weer compenseren door meer te slapen en dan kom je in zo'n cirkel terecht haha
2 jaar geleden
Reactie op lrbntm
Hier ook het ochtendslaapje uitgerekt tot 11.00 en dan heeft ze over het al ...
Ja 11.00 zat ik ook aan te denken. Wij gaan op vakantie dus misschien kan ik het daar al een beetje proberen. Dat we sochtends gaan wandelen dat ze even een paar minutjes in de buggy slaapt mocht ze dat willen. En dan wat later echt na bed. Ik hoop dat ze dan ong. 2 uur slaapt. Maar goed daar moet ze dan nog aan wennen met 1 slaapje.