37 Reacties

2 jaar geleden

Tandjes? Zijn die er al?

2 jaar geleden

Ik volg graag mee, hier het zelfde! (Van 25/09) hartstikke moe maar niet willen slapen.. 😓

2 jaar geleden

Ik was september uitgerekend maar een oktober kind, hier net zo.. Denk ook wel door het weer nu🥲. En bij ons komen de tandjes nog een door..

2 jaar geleden

Reactie op Tugba 🥰

Ik was september uitgerekend maar een oktober kind, hier net zo.. Denk oo ...
Ja hier de 2 ondertandjes zijn voor 1/4 al door. En warmte maar serieus hoe ga ik dit op vakantie doen hahahaha

2 jaar geleden

Reactie op iLoveAlissa

Ik volg graag mee, hier het zelfde! (Van 25/09) hartstikke moe maar niet wi ...
Jaaa oefff echt lastig he

2 jaar geleden

Reactie op noortje19

Jaaa oefff echt lastig he
Echt zo! Hier zijn de 2 ondertandjes ook door, en volgens mij komt haar boventandje ook.. ik wijt het daar maar aan 😅

2 jaar geleden

Jaa hier ook! En ook geboren op 13/9.. gister sliep hij pas om 23:30

2 jaar geleden

Sprongetje?

2 jaar geleden

Reactie op Debbyvrossum

Sprongetje?
Is al voorbij als het goed is

2 jaar geleden

Hier ook.. ineens weer heel erg huilen voor het slapen.. wij zijn maar weer in slaap gaan wiegen op onze armen en dan wegleggen, is niet ideaal maar alleen dan lukt het

2 jaar geleden

Hier 15/9 geboren en hetzelfde. En voor 6uur wakker 🥴...

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Dutjes overdag gaan top (ochtend 2,5 uur en middag 1,5 uur). Hij is al weken om 6u wakker, vanmorgen zelfs om 5u 😔

2 jaar geleden

Hier ook zo. Is van 7/9. Echt krijsen als ze 's avonds in bed gaat.

2 jaar geleden

Hier ook. We gaan nu maar ‘s avonds lopen met de kinderwagen en dan valt hij gelukkig rustig in slaap.

2 jaar geleden

Reactie op Merle1987

Hier ook. We gaan nu maar ‘s avonds lopen met de kinderwagen en dan valt hi ...
Heb ik inderdaad net ook gedaan.. t werd echt huilen thuis, lukte m echt niet. Bij t lopen gelijk in slaap gevallen, t was dan ook echt wel heel warm nog

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Dutjes overdag gaan top (ochtend 2,5 uur en middag 1,5 uur) ...
Het zou kunnen dat hij overdag teveel slaapt. Kinderen van deze leeftijd hebben overdag nog maar 2,5 tot 2,75 uur slaap nodig. Half uur drie kwartier in de ochtend en twee uur in de middag. Wij werken op deze manier en kind slaapt s nachts erg goed

2 jaar geleden

Reactie op Mandysept2021

Het zou kunnen dat hij overdag teveel slaapt. Kinderen van deze leeftijd he ...
In de ochtend slaapt hij 2 a 2,5 uur. In de middag vaak 1,5. Ik denk dat het vannacht vooral de warmte was, want gistermiddag bij de opvang had hij maar 40 min geslapen

2 jaar geleden

Hier een zoontje die dit een paar weekjes geleden had is van 14/09. Van de een op de andere dag sliep hij gewoon weer door. Het enige wat bij ons hielp was tussen ons in en een zetpil tegen de pijn. Hij pakte onze handjes ook en bracht die naar z’n tandjes om te vertellen dat het zeer deed. Ik dacht ook hoe ga ik dit doen op vakantie, maar het is nu weer helemaal over (zijn nu op vakantie).

2 jaar geleden

Die van mij slaapt ook slecht. Maar dat komt echt door t warmte merk ik.. Nog geen oplossing kunnen bedenken. Slaapt in romper en hydrofiele slaapzak. En heb ook een staande ventilator aanstaan maar niks helpt.

2 jaar geleden

Reactie op Gaëlle12

Hier ook zo. Is van 7/9. Echt krijsen als ze 's avonds in bed gaat.
Hier nog 1, (geboren op 3 september) sinds een paar dagen ongelooflijk krijsen en overstuur als hij ‘s avonds moet slapen. Valt na 10 minuten uiteindelijk wel in slaap. Alles is een fase, maar deze mag wat ons betreft heel snel over zijn 🙃