37 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op LoesE88

Hier nog 1, (geboren op 3 september) sinds een paar dagen ongelooflijk krij ...
Bij ons duurt het geregeld een uur. 😕

2 jaar geleden

Hier ook… geboren 13/09. Dutjes zijn een drama en in de ochtend om 5 uur wakker 🙃

2 jaar geleden

Reactie op Gaëlle12

Bij ons duurt het geregeld een uur. 😕
Bij ons ook! Eerder sliep hij heel makkelijk in, maar we zijn afgelopen 2 weken vaak een uur bezig savonds met ook wel uitschieters naar 2,5u😵‍💫 Dan is hij hartstikke content zolang je bij hem blijft, maar oweeee als je weggaat. We hebben hem de laatste twee dagen gedoucht voor het slapengaan, toen ging het inslapen (toevallig?) ietsje sneller

2 jaar geleden

Ik heb het idee dat het vanaf nu beter gaat ben benieuwd.

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Bij ons ook! Eerder sliep hij heel makkelijk in, maar we zijn afgelopen 2 w ...
Hier net hetzelfde verhaal. Heel vreemd. Ik zal ook eens proberen met een douche voor het slapen. 😉

2 jaar geleden

Overdag niet genoeg eten. Mijn zoontje werd ook ieder halfuur wakker snachts doordat hij overdag niet genoeg voeding binnen kreeg. Sinds ik hem meer ben gaan geven ook gezonde tussendoortjes komt hij snachts niet meer voor zijn flessen

2 jaar geleden

Hier ook!!! Ze ligt er superlaat in. Krijsen en drama om in slaap te vallen. Ik zou bijna mee huilen :p

2 jaar geleden

Overdag niet genoeg eten. Mijn zoontje werd ook ieder halfuur wakker snacht ...
Ik denk niet dat het honger is hier bij ons, want hij wilde gewoon echt niet slapen. T was echt huilen zodra ik hem erin legde zowel overdag als avond. Nu gaat het makkelijker met de dutjes en avond. Alleen vannacht werd hij vaker wakker maar leek alsof hij pijn had ik vermoed tandjes.

2 jaar geleden

Reactie op noortje19

Ik denk niet dat het honger is hier bij ons, want hij wilde gewoon echt nie ...
Dat kan ook bij mijn zoontje was dat al bij de 4 maanden 😱

2 jaar geleden

Reactie op Mandysept2021

Het zou kunnen dat hij overdag teveel slaapt. Kinderen van deze leeftijd he ...
Vandaag hebben we hem 2,5 uur over heel de dag laten slapen. Vanmorgen 1,5 uur en vanmiddag 1 uur. Ik ben heel benieuwd wat hij vannacht/morgenochtend doet

2 jaar geleden

Reactie op Gaëlle12

Hier net hetzelfde verhaal. Heel vreemd. Ik zal ook eens proberen met een d ...
Hoe werkt het douchen bij jou kleintje? Bij die van mij heeft het geen effect meer hoor😅😵‍💫 Gister was het 21.15 voordat hij sliep en nu is hij ook nog steeds wakker🧐

2 jaar geleden

Ik denk dat we in een fase zitten dames, volhouden 😭

2 jaar geleden

Ik zit al 4 maanden in die fase met mijn zoontje 🤣

2 jaar geleden

Reactie op Eva00

Hoe werkt het douchen bij jou kleintje? Bij die van mij heeft het geen effe ...
Ook geen effect hier! 🤷‍♀️ Hoewel ik de indruk heb dat het nu af en toe een avond beter gaat. Maar de volgende avond dan opeens weer niet. 🤷‍♀️ Terwijl we alles hetzelfde doen ...

2 jaar geleden

Hier sinds een paar weken ook drama vooral savonds en snachts hij blijft maar huilen. Ik moet wel zeggen dat hij zodra hij ligt wat benauwd raakt heeft hij ook puf voor maar zie dat bij een baby maar is goed te gebruiken maar tis echt niet leuk meer

2 jaar geleden

Reactie op Piechie

Ik zit al 4 maanden in die fase met mijn zoontje 🤣
Alles is een "faaaaase" en gaat dus vanzelf weer voorbij... als ze 18 zijn ofzo🥵😝 4 maand is echt lang! Er was een tijd dat m'n zoontje met 3 minuten in slaap viel in bed. Dat mis ik soms 😂

2 jaar geleden

Reactie op Gaëlle12

Ook geen effect hier! 🤷‍♀️ Hoewel ik de indruk heb dat het nu af en toe ee ...
Gek hé! Denk je het te goede te hebben ontdekt... ik heb soms het idee dat hij gewoon niet aan de slaap wil toegeven. Iemand zei mij dat lavendel soms kan helpen, omdat dat wat rustgevend werkt. Ik ga daar maar eens meer info over opzoeken. Baat het niet dan schaadt het niet 😅