5 Reacties

2 jaar geleden

Toen mijn zoontje net 7 maanden was toen ging hij ook inene twee uur later naar bed. Dit is nu weer terug naar de oude tijd. Een fase misschien?

2 jaar geleden

Wij hebben dit een tijdje gehad toen onze dochter nog een dutje deed tussen 16 en 17u. Hebben het derde dutje toen laten vervallen (de meeste dagen lukt dit) en zijn wat gaan schuiven met de dutjes. Houden nu zo'n 3,5u wakkertijd aan voordat ze naar bed gaat, dit werkt voor ons prima.

2 jaar geleden

Mijn dochter doet nu 2 dutjes sochtends een korte van 30 a 45 min en smiddags een lang slaapje van 2.5 a 3 uur. Ze is dan tussen half 3 en half 4 wakker. Daarna gaat ze pas weer rond half 7 naar bed. En hier valt ze sinds ze op 2 slaapjes zit ook weer savonds makkelijk in slaap. Sprong 6 zit er voor de meeste baby's wel weer aan te komen dus daar kan je kindje misschien ook nog last van hebben samen met een slaapregressie en misschien doorkomende tandjes. 😅😴 sterkte! Hoop dat het snel weer wordt zoals het was voor je 😘

2 jaar geleden

Hier heeft mijn zoontje heel lang 2 slaapjes gehad overdag. Vanaf een uur of 11/12 tot 13/14 en dan ergens rond 16u. Hij ging dan rond 19u naar bed. Inmiddels heeft hij er weer 3 nodig en slaapt hij smorgens ook nog 45min. Nu ligt hij al te slapen.

2 jaar geleden

Ik denk dat het een fase is. Ik heb ook een zoontje van 7 maanden en ik wieg hem in slaap en dat duurt normaal niet langer dan een kwartier. Maar ik ben nu al langer dan een uur bezig en de afgelopen 2 dagen waren precies hetzelfde! Alsof hij gewoon geen slaap heeft ..