5 Reacties

2 jaar geleden

Hier is het precies andersom 🤪 op de opvang slaapt ze top!! Zal denk ik ook wel even een tijdje wennen zijn voor de kleine op de opvang. Hier ging het ook niet direct goed maar nu een paar maanden later slaapt onze meid daar zelfs beter als thuis.

2 jaar geleden

Reactie op -Kim93

Hier is het precies andersom 🤪 op de opvang slaapt ze top!! Zal denk ik oo ...
We zijn ondertussen 4 maanden verder en het slapen gaat nog steeds niet van harte. Hij heeft 2 momenten gehad dat hij 2,5 heeft geslapen op de opvang. Voor de rest is het iedere keer 30 tot 45 min

2 jaar geleden

Misschien is hij te moe? Wij merken als ons kleintje “overbehypert” is zoals wij dat noemen ook alleen maar drukker gaat doen en zich verzet tegen de slaap

2 jaar geleden

Heb helaas geen tips. Ons meisje gaat over twee weken voor het eerst naar de opvang. We hebben thuis best moeite met slapen, dus ben heel benieuwd hoe ze het daar doet. Best spannend eigenlijk.

2 jaar geleden

Reactie op Eems88

Heb helaas geen tips. Ons meisje gaat over twee weken voor het eerst naar d ...
Dat is ook heel spannend. Vond ik ook toen mijn zoontje voor het eerst ging. Klinkt nu heel raar, maar soms is het ook wel lekker als de kleine op de opvang is. Heb je even tijd voor jezelf (als je niet aan het werk bent)