26 Reacties

2 jaar geleden

Dat doe ik ook, anders hou ik het niet vol😅

2 jaar geleden

Dat doe ik ook hoor. Niet elke dag maar geregeld.

2 jaar geleden

Als ik niet hoef te werken, dan kan ik ook met gemak een middagdutje mee pakken👌🏼

2 jaar geleden

haha zeker wel als t kan ik vind 6:30 wakker totaal gelegitimeerd om mee te dutten

2 jaar geleden

Ik doe het eigenlijk pas sinds kort.. vind het fijn maar voel me tegelijkertijd ook schuldig😅

2 jaar geleden

Als het kan doe ik dat zeker ook! Sinds ik gestopt ben met borstvoeding ben ik alleen maar vermoeider en minder fit geraakt 😂 dus heb het nu vaker nodig

2 jaar geleden

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige bent die dat echt nog nodig heeft!

2 jaar geleden

Hier hetzelfde 🙋🏻‍♀️. Geef ook nog bv en hij slaapt 6 van de 7 nachten redelijk door en soms komt hij nog ergens ‘s nachts of al vroeg in de ochtend. Dan ga ik met gemak weer slapen even later of lekker op bed liggen. Ik werk vier om vijf dagen en vind het dan heerlijk op mn vrije dag! Daarna is er wel weer tijd voor ons samen en huishouden.

2 jaar geleden

🙋🏼‍♀️zeker niet altijd, maar als het even kan doe ik in de ochtend ook nog even een slaapje. Heerlijk toch?

2 jaar geleden

Jahoor hier ook! Als ik niet hoef te werken pak ik lekker een extra dutje mee. De hele dag politieagent spelen is vermoeien genoeg🤣

2 jaar geleden

Yes… blij met deze topic! Ik voelde me al z’n oud wijf, maar ik ben gelukkig niet de enige haha. 😅 !! Ik doe het sinds kort eigenlijk, zeker niet elke dag maar wanneer ik voel dat ik het nodig heb. Had ik gewoon vanaf het begin al moeten doen! Scheelde een hoop vermoeidheid ☺️.

2 jaar geleden

Yep hier ook vaak! 😆

2 jaar geleden

Ik doe dat ook!

2 jaar geleden

Ik zou het willen maar ik val gewoon maar niet in slaap. En als ik dan slaap na 30 min word hij alweer wakker. Zeer frustrerend

2 jaar geleden

Heeeerlijk toch! Ik ga soms s middags even liggen. Ogen dicht, slaap niet perse maar rust wel..

2 jaar geleden

Vandaag nog gedaan! Zijn 2.5jr en 1q maand. Hier ook nog veel onrust in de nacht,heb het echt nodig. Gewoon aan toegeven!

2 jaar geleden

Reactie op Anouk1-24

Vandaag nog gedaan! Zijn 2.5jr en 1q maand. Hier ook nog veel onrust in de ...
2.5 Jr en 11 maand

2 jaar geleden

Ik probeer het ook wel eens in de ochtend in het weekend als hij veel wakker is geweest in de nacht. Alleen slaapt hij korte dutjes (ochtend 45 min en middag 1 uur/1 uur en 15 min) dus voordat ik zelf in slaap ben gevallen is hij alweer bijna wakker 😅

2 jaar geleden

Ik doe dat ook heel vaak! Al denk ik dan wel bij mezelf jeeh kom op zeg. Dus het gaat niet zonder zelf veroordeling zal ik maar zeggen 😏. Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

2 jaar geleden

Ja hoor! Mijn dochter doet 2 dutjes. Tijdens het ochtend dutje van 45 min. Ga ik rustig dochen en s middags slaapt ze meestal 1.5/2uur. Als ik zin heb ga ik ook gewoon even slapen. Of ik ga iets voor mezelf doen zoals in de zon liggen, boek lezen of serie kijken.