12 Reacties

2 jaar geleden

Hier precies hetzelfde, alleen rondjes lopen helpt dan... geen tips. ik lees graag mee...

2 jaar geleden

Nou ik heb ook zo'n nacht achter de rug. . . Hier wel een tandje ontdekt en in de 'oranje fase' van oei ik groei maar was een intense nacht.

2 jaar geleden

Leert ie toevallig iets zoal tijgeren? Ons zoontje heeftDat een beetje onder de knie. Sindsdien wordt hij ‘s nachts wakker eet hij slecht en slaapt hij slecht..

2 jaar geleden

Reactie op Romy van Dijk

Leert ie toevallig iets zoal tijgeren? Ons zoontje heeftDat een beetje onde ...
Ja dat doet hij al tijdje maar is echt sinds kort dat schreeuwen en veel wakker worden

2 jaar geleden

Reactie op Ekeid

Nou ik heb ook zo'n nacht achter de rug. . . Hier wel een tandje ontdekt en ...
Ow ik voel je met de nacht haha. Ja wij zijn er voorbij die fase volgens app hij moet zonnetje in huis zijn is hij ook alleen de nachten moeizaam

2 jaar geleden

Ik heb hele slechte nachten achter de rug en mijn dochter dronk slecht, bleek ze een dubbele oorontsteking te hebben. Krijsen in bed s nachts en fopje niet willen, ze had er ook wel hoge koorts bij. Daar zou het ook nog mee te maken kunnen hebben.

2 jaar geleden

Hier ook. Maar het is denk is verlatingsangst hier. Bij mij is ze oké! We zitten in de rode weken van oei ik groei en het klopt vaak wel.

2 jaar geleden

Pff hier vanmiddag ineens en toen was mn moeder aan t oppassen 😢. Toen ik thuis kwam sliep hij nog en had t weer, daarna aangelegd en was t oke.. ook een paar weken geleden steeds huilend wakker worden in de ochtend.. super zielig

2 jaar geleden

Hier ook! Ineens keihard huilen en niets helpt. Maar oppakken en rondlopen. Meerdere keren per nacht en minstens een kwartier bezig met troosten. Wil ook niet meer in z’n eigen bedje slapen dan. Vorige week ook flink ziek geweest. Heel erg vermoeiend 😪

2 jaar geleden

Afgelopen nacht ieder uur 😅. Dit wordt een leuke en productieve werkdag 🤭😂.

2 jaar geleden

https://liefdevaneenmoeder.nl/mama-word-eens-wakker/

2 jaar geleden

Hier regelmatig s nachts, vaak in periodes van 3 dagen. Dan wil hij echt bij ons zijn, want zodra we hem uit de cosleeper pakken valt hij direct weer in slaap. Terug leggen is dan ook geen optie. We merken het rond volle maan 🤷‍♀️ en wanneer hij zich echt aan het ontwikkelen is.