13 Reacties

2 jaar geleden

Laten gaan, this een fase. Anders heb je eventueel dit nog; https://www.prenatal.nl/babykleding-44-68/meisjes/sokken-en-maillots/sock-ons---babysokjes-6-12mnd-3300323.html?gclid=CjwKCAjw7eSZBhB8EiwA60kCW88hZyRkBIe3uiX7NiBGxHkby4CORg9Pq_I_DTgLSGjmShtYcDW8uhoCZOkQAvD_BwE

2 jaar geleden

Wij doen er nu slofjes overheen die hij niet probeert uit te trekken. Ook goed voor wat extra grip tijdens het staan/bij de kast heen en weer lopen.

2 jaar geleden

Doet mijn zoontje ook. Laat het maar gaan. Zonder sokken heeft hij meer grip en hij zal het fijner vinden. Voor sinterklaas heb ik slofjes op zijn lijstje staan

2 jaar geleden

Hier de enige baby in speeltuin die op z'n blote voeten loopt met 15 graden. Hij doet het zelf. Steeds weer.. heb het opgegeven, heb bijna geen setje sokjes compleet. Dus hij draagt nu dagelijks 2 verschillende sokken. Tja..

2 jaar geleden

Hier hetzelfde “probleem”. Zelfs de sokken van andere kindjes of volwassenen zijn niet veilig😂 Hij trekt ze zelf uit en als die het koud krijgt hoor ik hem vanzelf wel. Raak ze ook overal kwijt dus ik blijf maar kopen , dus net zoals onderstaand draagt hij ook regelmatig 2 verschillende haha

2 jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Laten gaan, this een fase. Anders heb je eventueel dit nog; https://www. ...
Sock ons is het enige wat bij ons werkt.

2 jaar geleden

Hier ook... geef het ook op als we binnen zijn haha. Ze trekt nu ook haar shirt uit, hopelijk een korte fase dus 🤣

2 jaar geleden

Wij leren onze dochter zelf de sokken aan te doen, dat is wel even een klusje, maar het gaat als best goed. Misschien een optie? Tot die tijd zijn de magische woorden 'het is een fase en het wordt beter/gaat over' heel fijn om in je achterhoofd te houden. Kinderen zijn echt super eigenwijs🤣🤣

2 jaar geleden

Hier vliegen de sokjes al vanaf de eerste weken door het huis. Wij hebben het opgegeven. Van mij moest hij sokj3s in zijn schoenen aan. Dit accepteert hij, maar vanavond toen zijn schoentjes uitwaren en zijn sokjes dus ook uitvlogen, ging meneer zelf zijn schoenen aan proberen te doen. Zonder sokken dus. Hij heeft daarna nog een tijdje super trots zonder sokken in zijn schoenen rondgestapt (tussen mijn handen).

2 jaar geleden

Pantoffeltjes erover aan? Kan nu wel nu het kouder wordt

2 jaar geleden

Ewers sokken (anti slip) zijn tot nu toe de grote winnaar hier thuis!

2 jaar geleden

Hier ook! Hopeloos🤣 Binnen of buiten, die krengen moeten af. Vaak laat ik het maar, misschien vindt ze het gewoon fijner zonder. Waarom zou ik me er dan druk om maken🤷‍♀️ De bambino sokjes gaan hier nog het beste. Die hebben een wat strakker elastiek boven de enkel

2 jaar geleden

Wij hebben sokjes van de zeeman. Met antislip letters op de onderkant. Deze vind ik beter als die van bambino