18 Reacties
2 jaar geleden
Je hebt ook sock ons. Dat is dan ontworpen om sokken aan te houden. Anders misschien nog slofjes met aansnoer touwtjes van wol voor onderweg? En indd bambino sokken met de dikke rand.
2 jaar geleden
Bambino inderdaad of deze van de Hema blijven ook goed zitten
https://www.hema.nl/baby/babykleding/baby-sokken-maillots/babysokken-rib---4-paar-roze-1000023527.html?utm_source=Google%20Platform&utm_medium=Organic&utm_campaign=FreeShopping&gclid=Cj0KCQjwpImTBhCmARIsAKr58cxlLyNV7XD1vG-x5ys-mh08hNxN2TDdo-U4jEVNRNLxyvH3_sL95zYaAlh6EALw_wcB&gclsrc=aw.ds
2 jaar geleden
Sock ons en Bambino werkte bij ons niet. Hij zag het als een uitdaging om die uit te trekken. We hebben nu KipKep blijf sokken, die werken wel.
2 jaar geleden
Je hebt van MP ook sokjes. Zijn iets prijziger, maar ze blijven zelfs zitten als mn dochtertje er aan trekt etc!
2 jaar geleden
Deze tips zijn wel heel fijn! Ik liep tegen hetzelfde probleem aan maar moet zeggen dat ik hier daarom gewoon helemaal gestopt ben met sokjes aan te doen. Buiten in de kinderwagen zit ze toch nog in de voetenzak als het fris is en ze heeft eigenlijk ook nooit koude voetjes. Met de zomer in aantocht denk ik niet dat hier voorlopig sokken gedragen gaan worden 😂
2 jaar geleden
Mijn zoontje schopte ze altijd uit dus ik haalde bambino werkte echt perfect tot dat hij er achter kwam dat hij ook er aan kon trekken en ja hoor weer elke keer ze sokken uit, dus nu vaak zonder of als we weg gaan toch elke keer opletten en opnieuw aan doen
2 jaar geleden
Ons mannetje heeft wat dikkere beentjes dus sokken blijven goed zitten. Ik ben erg tevreden over Sokjes van bambino en de actuon
2 jaar geleden
Onze kleine man trekt ze ook graag uit. Hij draagt ze alleen soms buiten en bij de gastouder daar houdt hij ze op een of andere manier wel aan. Ben zelf ook een sokken/blote voeten loper dus wellicht hij ook. Wat zou kunnen helpen is zachte schoentjes/slofjes aan doen. Die zijn vaak minder makkelijk uit te trekken.