12 Reacties
2 jaar geleden
Wat vervelend.
Je zou een shantala babymassage kunnen proberen of babyfloating. De voetje en buikje masseren. Overstrekken kan een teken zijn van pijn of frustratie.
2 jaar geleden
Bij mijn zoontje zat alles in zijn lijfje vast hij wou ook echt niet liggen ik ben 2 keer naar de opsteopaat geweest en het is helemaal weg, wat zei de osteopaat bij jullie wat er was?
2 jaar geleden
Wauw dit heeft mijn zoontje ook!! Ook een hele moeilijke start en nu na ruim 6 maanden lijkt het wat rustiger te worden. Maar als ik een truitje aandoe, is het altijd bal! Ook ligt hij dus altijd met zijn benen gestrekt.
Mijn nichtje is 10 dagen ouder, van eind september.. en die ligt de heledag met haar beentjes omhoog. Te wiebelen etc. En rolt de hele kamer door. Als je die 2 naast elkaar ziet is de ene net een bolletje en de andere een plank.
2 jaar geleden
Reactie op Denisesanders
Bij mijn zoontje zat alles in zijn lijfje vast hij wou ook echt niet liggen ...
Het is al even geleden maar toen huilde m'n zoontje ook veel. Toen voelde hij wel reflux (voeding bleef lang in z'n maag). Dat klopte ook wel later bij huisarts hier medicatie voor gekregen.. alleen qua spanning viel het mee zei hij.. maar misschien is dat nu wel het geval en toch de moeite waard om weer te proberen, dank voor je reactie!
2 jaar geleden
Ik ben op 2 maanden naar de osteopaat geweest voor krampjes en er zat spanning op zijn buikje en dat was na 2 behandeling weg. Op 5 maanden nog eens terug gegaan om even na te laten kijken en alles was in orde. Ik zou het gewoon eens proberen bij de osteopaat, misschien zit er wel iets vast en als het niet zo is kan je dan toch al uitsluiten
2 jaar geleden
Hier ook een gespannen lijfje gehad. Trok haar beentjes ook niet op tot foetus houding. Aankleden was echt een drama. Poepen deed ze ook niet goed en snel overstrekken.
Een paar keer naar de osteopaat gegaan toen ze 3 maanden oud was. Hier merkte ik niet veel verschil van. Met 6 maanden naar een andere osteopaat gegaan en ze is een stuk flexibeler in haar lijfje. Neemt ook de foetus houding aan en poept nu beter.