26 Reacties

één jaar geleden

Haha, alsof ik over mijn eigen zoontje lees. Hij vindt op het moment niks leuk. Behalve met de gordijnen spelen, en kastdeurtjes openen waar hij eigenlijk niet in mag 🙈 Ik lees even mee

één jaar geleden

Wij hebben een ette tete leertoren die je kan omklappen naar een tafeltje met zitje. Dat is echt een hit. Ze vindt het geweldig om aan haar eigen tafeltje te kleuren en te spelen. Wel een flinke uitgave

één jaar geleden

Hier nog een die moord en brand krijst als de tv niet aan mag, en niks anders wilt. Ik volg even mee 😂

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Haha, alsof ik over mijn eigen zoontje lees. Hij vindt op het moment niks l ...
Hier ook. Alles wat niet mag doet hij. Ik word er een beetje weemoedig van. Ik probeer zelf alles aan de kant te gooien hier thuis om met hem te spelen en alles smijt hij weg en is nee. Mocht het nu nog eens goed weer zijn konden we gewoon naar buiten. Hier in België is het echt hard aan het regenen en koud.

één jaar geleden

Ons zoontje raakte ook uitgekeken op zijn speelgoed. We hebben nu moeilijkere inlegpuzzels (25 stukken), gewone puzzels met 4-6-9 stukken, kid k’nex en klei voor hem gehaald. We halen veel via marktplaats en vinted (alleen de klei niet).

één jaar geleden

Onze zoon heeft net een treinbaan gekregen, hij is gek op treinen dus dat is een grote hit. Ook smartmax trein/ dieren vindt hij heel leuk nu, dat is ook goed tweehands te kopen evt. En ik heb zo'n setje baklepels die elke keer een maat groter zijn en in elkaar passen, daar speelt hij ook leuk mee 😅

één jaar geleden

Onze zoon heeft net een treinbaan gekregen, hij is gek op treinen dus dat i ...
Hier heeft hij zich daar ook een tijdlang zeer goed mee kunnen plezieren. Net zoals in puzzels leggen. Maar hij is er zodanig goed in dat het hem nu dus ook niet meer kan bekoren. Op de opvang zeggen ze ook dat hij echt echt goed is in puzzels voor zijn leeftijd 😳

één jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hier heeft hij zich daar ook een tijdlang zeer goed mee kunnen plezieren. N ...
Mijn zoontje heeft puzzelen net pas ontdekt haha, had er weinig oog voor eerder. Hij speelt nu ook veel met zijn knuffels, hij heeft al flinke fantasie. Maar is je zoontje nog ergens anders geïnteresseerd in? Huishoudelijke taken oid? Onze zoon wil ook heel graag overal bij betrokken worden en helpen met alles, dus dat proberen we dan maar te doen. En klimmen en klauteren, dus we gaan maar iets vaker met hem op pad. Maar ook hier wordt de tv wel eens geëist hoor 🙈 Hij had laatst een fase dat alles uit elkaar en weer in elkaar moest, dus hij gooide de afstandsbediening op de grond zodat het klepje er af zou gaan en hij hem er weer op kon zetten, dus toen maar smartmax gekocht. Zo probeer ik altijd wat te kijken in lastige periodes. Ik hoop dat je snel wat vindt wat hij wel weer leuk vindt😊

één jaar geleden

Onze zoon vindt dit leuk. Allerlei soorten wagentjes waar hij achteraan kan rennen 🤣

één jaar geleden

Mijn zoontje heeft puzzelen net pas ontdekt haha, had er weinig oog voor ee ...
Ja we betrekken hem inderdaad ook bij veel. Voornamelijk de knopjes van de wasmachine en de droogkast zijn een hit maar niet zo tof al die aangezet zijn (door hem) 🤣. Ook de was opplooien en terug uit de wasmand trekken vindt hij leuk. Alllemaal goed en wel maar soms moet ik 4keer opnieuw beginnen als ik hem niet direct in de gaten heb 😅. De smartmax hebben we al eventjes in alle geuren en kleuren. Maar ook die zijn van de baan gegooid 🤦🏼‍♀️. Vandaag nog eens echt boven gehaald na jouw tip, welgeteld 2 minuten 😅. En ooh ja dat van het televisiebakje is hier ook gaande.

één jaar geleden

Toet toet autos is hier een hit. Maar ook kleien, waterverven, puzzelen en boekjes lezen. En onze spruit is echt een buitenkind! Lekker voetballen, naar de speeltuin, wandelen of tractors kijken 😆

één jaar geleden

Hier is een duplotoren bouwen nu favoriet. En ze krijgt ook geen genoeg van haar driewieler, overal buiten rondracen op die fiets. Sowieso vind ze stapelen nu heel leuk, met ringen, blokken, stapelbekers. En frummelen met bakjes, potjes, pannen, tubes etc vind ze helemaal geweldig. Boeken doen het ook nog steeds goed, zoals zoekboeken en boekjes met geluid. We zijn nog niet zoveel aan het knutselen, misschien moet ik daar aan beginnen want ik zoek ook inspiratie. Buitenspelen in de speeltuin vind ze ook iedere dag leuk.

één jaar geleden

Reactie op KJS

Hier is een duplotoren bouwen nu favoriet. En ze krijgt ook geen genoeg van ...
Zo gek. Die fases waren dus allemaal over een maand een dikke hit. Vandaag hebben we ook de driewieler bovengehaald maar hij snapt dus niet dat hij moet zitten en dan met de beentjes. T is een grappig zicht met de fiets tussen de benen. Maar vond hij dus ook niet leuk. Onze man is wel een laatkomertje in stappen. Hij is nu pas 2 weken los aan het stappen met veel vallen en opstaan..

één jaar geleden

ik heb keukentje en kindertafel met stoeltjes en daar speelt ze momenteel heel fijn mee, koffie zetten, de poppen op stoeltje zetten en die dan drinken geven, dat kindertafeltje en keuken vindt ze super

één jaar geleden

Een speelgoed poetsset inclusief stofzuiger die geluid maakt. Kan zich hier de hele dag mee vermaken, beste aankoop tot nu toe qua speelgoed 😊

één jaar geleden

Wij hebben stapelsteinen gekocht. Dikke hit.

één jaar geleden

De mijne wil de hele dag naar buiten en dan bij de buren aan de deur kloppen of ze open doen. Of steentjes verzamelen. Maar goed, dat kan niet altijd en dan is het ook moord en brand 😅. Ze vraagt hier alleen om tv als ik zelf op mijn telefoon zit. Meteen een mooie reminder voor mij. Qua spelen vindt ze het fan-tas-tisch als ik knuffels met haar speelgoed laat spelen. Dan gaat ze er daarna zelf mee verder en is een hele poos zoet. Blokken, keukentje (deuren open en dicht, lepelen in een kommetje), autootjes en boeken doen het nog goed. En klimmen op de bank (kussens er deels afhalen = parcours).

één jaar geleden

Reactie op Sneeuw

De mijne wil de hele dag naar buiten en dan bij de buren aan de deur kloppe ...
Haha ja hier ook echt zo een buitenkind. Komt z’n schoenen en jas naar me brengen als hint en als we naar buiten gaan dan krijg ik hem ook met geen mogelijkheid meer naar binnen. Echt schreeuwen en huilen als hij naar binnen moet 😅 weer of geen weer

één jaar geleden

Reactie op SifraXaX

Een speelgoed poetsset inclusief stofzuiger die geluid maakt. Kan zich hier ...
Van welk merk? 😊

één jaar geleden

Reactie op timkel

Van welk merk? 😊
Vileda