10 Reacties

één jaar geleden

Jeetje, ten eerste wat ontzettend heftig dat jullie dit moeten meemaken. Veel sterkte en beterschap ❤️‍🩹 Onze dochter speelt nu leuk met klei, kleurplaten, kleine bakjes/ stapeltorens, kralen rijgen en bellenblaas vindt ze ook geweldig!

één jaar geleden

Heel veel sterkte en beterschap! Onze dochter vermaakt zich op het moment goed met klei, kleuren (ook de boekjes waar je 'verft' met water zijn in trek), puzzeltjes, dingen met knopjes & geluiden, mushie press toy, stapeltoren.

één jaar geleden

Wij hebben jammer genoeg ook de nodige controles en opnames in het ziekenhuis ter opvolging van een heupluxatie. Onze dochter speelt er graag met auto's, vingerpopjes, sensory kubussen, Stapeltoren, boekjes om te voelen, flapjes, geluid...

één jaar geleden

Jeetje lieve mama....😔 een aantal chemokuren! Wat onwijs heftig voor jullie allemaal! Even een dikke knuffel❣️ Qua speelgoed is het hieronder al benoemd denk ik. Blokken, puzzels, boekjes, vingerpoppetjes, auto's zijn hier ook populair. Vormstoven of stapeltorentjes. En veel knuffels van mama Heel veel sterkte de komende tijd!

één jaar geleden

Reactie op Maëlle

Wij hebben jammer genoeg ook de nodige controles en opnames in het ziekenhu ...
Ons ziekenhuis had ook een grote speelkamer met een uitleendienst. Deze speelgoedjes zijn 'nieuw' voor de kleintjes en kunnen meteen op meer interesse rekenen 🙈 misschien een tip. Erg veel succes de komende tijd! ☘️

één jaar geleden

Hier is een huisje, bedje, stoeltje en poppetjes favoriet. Poppetjes gaan in het huisje, in het bedje etc. Maar ook poppen/knuffels en een doekje als dekentje. Iedereen moet constant maar slapen. Klei met wat vormpjes, mesje etc is leuk. Dochter vindt een bak met rijst/linzen en bakjes ook heel leuk, maar dat geeft wel wat troep. Dieren,(flapjes) boekjes, auto’s, Duplo. Vooral ook als het ergens in kan met een deurtje. Wij zijn ook lid van de speel o theek, kunnen we elke drie weken iets nieuws uitzoeken. Veel sterkte!

één jaar geleden

Wat enorm heftig ❤️ sterkte 😘 Mijn zoontje vermaakt zich nu prima met smartmax-my first. Magnetisch speelgoed waarmee je beestje ofzo kan maken. Je kan ook combineren. Hier is de combi roze varkenshoofd en witte schaapskop echt hilarisch

één jaar geleden

Jeetje.. dit lijkt me enorm zwaar. Heel veel sterkte en beterschap gewenst voor dat kleine sterke meisje.. Ik zou zeggen: - foldertjes om lekker te scheuren - kleurboekjes en krijtjes - voorleesboeken - geluidenboekjes - een babytablet - een speelgoed kassa - boodschappen mandje (van de ikea is een succes hier) - puzzelboekjes met plaatjes die ze in en eruit kunnen halen - muziek instrumenten - vingerpoppetjes

één jaar geleden

Doekjes waarmee ze kan 'poetsen'. Ze maakt hier alles schoon... 🙈🤷‍♀️ En eentje in de categorie; die hoor je niet veel. Een stuiterbal in de vorm van een ei. Als die stuitert gaat het alle kanten op. Vindt ze hier echt hilarisch. Verveelt niet. Heel erg veel sterkte, dat ze er maar snel bovenop mag komen 🍀💛

één jaar geleden

Dank jullie wel voor de tips en de lieve woorden 💛