6 Reacties

één jaar geleden

Hier gwn de tablet aan met filmpjes. Ze vermaakt zich hiermee makkelijk een uur. Daarnaast heeft ze wat knuffeltjes en krijgt ze wat vaak wat te eten. Lange ritjes zijn sindsdien geen probleem meer, waar ze eerst na 10min al begon te klagen 😬

één jaar geleden

Ik heb voorin altijd een tas met van allerlei zooi. Boekjes (bv met geluiden), popje, pannetje met spatel, sambaballen. De aandacht wordt wel wat korter, maar dan doen vaak 'gewone' spullen, zoals een veiligheidshesje, bak vd zonnebril etc. Ook zet ik vaak de muziek van juf roos op via de radio of gaan we gewoon zelf liedjes zingen. Alles aanwijzen (bomen, windmolens, koeien, bruggen, het stuur vd auto, tenen etc.) werkt hier ook goed. We hebben tot op heden gelukkjg geen filmpjes nodig gehad, ook niet bij ritten van ca 3 uur. Ik hoop dat we dat nog even kunnen volhouden 😅

één jaar geleden

Ik doe mijn telefoon in de telefoonhouder en laat hem bumba of bing kijken vind hij ook heel leuk. Of ik geef hem knuffel, speelgoed stuur, bijtring, bing telefoon

één jaar geleden

Bij ons is de auto niet zo'n probleem, maar voor langere ritten zou ik denken aan een draagbaar activiteitenbord (knopen, ritsen, drukknopjes etc), boekjes, een tekentablet, pop-it... Ben benieuwd wat anderen meenemen.

één jaar geleden

Deze ufo meegenomen op vakantie. Was groot succes in de auto en aan de buggy. Kwam eens als tip langs op het forum. https://www.bol.com/nl/nl/p/baby-speelgoed-montessori-sensorisch-speelgoed-ontwikkeling-fijne-motoriek-vaardigheden-0-24-maanden-hoogwaardig-kwaliteit-ufo-speelgoed/9300000147375906/?promo=pdp_818_recentbekeken-MCM-slot_D99__1_&bltgh=jjhnOFYZ5IEayjWgrCZOGg.2_61_ljQ0wzaTrpDJYKJbnDJFQA_0_1.2.ProductImage

één jaar geleden

Wij hebben een oudere VTech tablet met een aantal knoppen in de auto van mijn man. Dat vind Maud echt geweldig! Ook een sensori hond en altijd een telefoon bij de hand die omgebouwd is tot filmpjes telefoon. In mijn auto heeft ze 2 voelboekjes aan haar autostoel, een afstandsbediening van VTech en van die smerige stickers voor op t raam😂 ik vind t verschrikkelijk maar Maud vind t geweldig dus lekker laten gaan. Wij hebben in beide Autos ook organisors zitten met een vakje voor een tablet. Wij doen daar eigenlijk vaker haar eten en drinken in en dan wat los spul waar de makkelijk bij kan. Maud vind autorijden normaal niet zo heel erg en kijkt vooral veel naar buiten en roept dan vaak die! Dieeeeeee en poes, boe en vogel (naja haar woordje ervoor) en bij brandweer of politie tuta of tatu🤭