9 Reacties

één jaar geleden

Hier niet gedaan, gaat prima!

één jaar geleden

Hier ook niet gedaan. Er wordt met referentie hard aan de kastdeurtjes getrokken, maar nog geen probleem mee gehad.

één jaar geleden

Hier ook niet gedaan omdat die nog wel is van plek wisselt. Ook is de ikea keuken stevig genoeg om niet om te vallen Zolabg ze er maar niet in of op klimt.

één jaar geleden

Niet vast gemaakt, hier (nog) niet nodig 😁

één jaar geleden

Bedankt voor jullie antwoorden! Top, dan gaan we t eerst gewoon zo proberen :)

één jaar geleden

Wij hebben ook een keukentje, sinds zn verjaardag. Hij vindt het onwijs leuk, maar heeft nu sinds een week door dat ie dat ding op en neer kan duwen🤦🏼‍♀️ dus dat ding knalt steeds tegen de muur. Dat vind ik 'geen probleem' , maar ben wel bang dat ie opvalt. We zeggen gelijk 'nee' of halen m weg. Dus hoop dat het een fase is.... maar anders zit ik er wel over na te denken

één jaar geleden

Hier niet vastgemaakt. Mevrouw heeft het 1x voor elkaar gekregen om hem over haar heen te laten vallen. Daarna was het evengoed niet nodig om hem vast te maken, want aan de kastjes hangen heeft ze gelijk afgeleerd.

één jaar geleden

Ik zou het wel moeten doen denk ik. Want die van ons klimt overal in en op 🤷 en dit is al vaker niet zo 'handig' gebleken 🙈😂 Stoelen omtrekken en wasmanden enzo 🙄 hij leert het niet af, sterker nog hij gaat voor poging 2 en 3, want misschien lukt het dan wel 😂 Tot nu toe hebben we geen keukentje omdat ik er nog geen plek voor gemaakt heb 🤷

één jaar geleden

Heb um gewoon altijd in een hoek staan in de speelbox gaat altijd goed :)