45 Reacties

2 jaar geleden

Dit is Sarah haar hoekje. Het is een bureautje met een lade met wieltjes. In de lade ligt haar speelgoed. Voor haar 1ste verjaardag willen we haar een keukentje geven, die komt ernaast te staan, dan schuift de plant nog op of komt ergens anders te staan. Er komt ook nog een stoeltje bij zodra ze daar groot genoeg voor is, maar nog geen leuke tegengekomen.

2 jaar geleden

Reactie op milouchristina

Dit is Sarah haar hoekje. Het is een bureautje met een lade met wieltjes. I ...
Leuk! Maar zit ze niet aan de plant? Dat is bij ons een probleem

2 jaar geleden

Reactie op Klaarvoorbabynummer2

Leuk! Maar zit ze niet aan de plant? Dat is bij ons een probleem
Wij hebben heel veel planten in huis staan, zo’n 50+. Als ze eraan zit zeggen we dat dat niet mag. Ze blijft er tot nu toe gewoon af.

2 jaar geleden

Leuk! Ik kijk mee. Ik ben zelf ook opzoek naar ideeen. Ook met ruimte voor een speelkeukentje erbij en ruimte om veel speelgoed in op te ruimen.

2 jaar geleden

Reactie op Satori

Oeh leuke kastjes. Waar zijn die van?

2 jaar geleden

Reactie op rileyK

Oeh leuke kastjes. Waar zijn die van?
Van Etsy (verkoper Sklejkove)

2 jaar geleden

Zo trots op🥰. Vooral het keukentje vind ze fantastisch

2 jaar geleden

Reactie op Mayy26

Zo trots op🥰. Vooral het keukentje vind ze fantastisch
Leuk zeg! Mag ik vragen waar je die linker kast van heb? 😄

2 jaar geleden

Oh wauw! Wat leuk allemaal! Dacht even kijken voor wat inspiratie. Zou nu toch wel heel graag een grotere woonkamer willen hebben🤣 of de box eruit halen🤔

2 jaar geleden

Wij hebben op dit moment deze ontplofte boel nog staan (wat voor t eerst nog redelijk netjes is zie ik na t spelen. Normaal ligt alles overal!) Wij zijn van plan een hoekje te maken tegen de keukenmuur aan. Want ze speelt altijd waar wij zij en wij zijn eigenlijk bijna altijd wel in de huiskamer en eetkamer te vinden of buiten (daar hebben we al een hoekje onder de overkapping ingericht met een klein zandbakje een speeltafel en wat speelgoed wat goed genoeg is om buiten te spelen) Kan niet wachten tot ik met haar kan gaan knutselen tekenen en andere crea dingen of de grote sets met Playmobil opzetten en gewoon lekker kan laten staan zonder dat t opgeruimd hoeft te worden hihi

2 jaar geleden

Haar speelhoek. Binnenkort draaien we de box en dan komt ook haar keukentje daar te staan en maken we er wat meer een hoekje van. Ze speelt echt door de hele woonkamer maar is meestal wel bij haar speelgoed te vinden.

2 jaar geleden

Reactie op Ingridr91

Leuk zeg! Mag ik vragen waar je die linker kast van heb? 😄
Is een tweedehands ikea kastje, maar ik heb hem geverfd🙈

2 jaar geleden

Volg

2 jaar geleden

Reactie op Mayy26

Is een tweedehands ikea kastje, maar ik heb hem geverfd🙈
Nou wel ideaal! Je kan er denk ik veel in kwijt!

2 jaar geleden

Reactie op Satori

Ik wil straks ook een open kast! Heel leuk zo!

2 jaar geleden

Haar speelhoek. Binnenkort draaien we de box en dan komt ook haar keukentje ...
Ik voel me nu echt een loedermoeder met zo weinig speelgoed en geen speelhoek 😂

2 jaar geleden

Reactie op Sophie1989

Ik voel me nu echt een loedermoeder met zo weinig speelgoed en geen speelho ...
Hahaha 90% van wat er staat hebben we allemaal gehad 🤣 wisten niet meer wat we ermee aanmoesten dus dan maar zo 🙈

2 jaar geleden

Haha, met onze 2jarige erbij is de hele kamer een speelhoek 🤣 Maar we hebben de onderste planken van de boekenkast leeg gemaakt en daar zit al het speelgoed in. Als dat niet meer past betekent het dat er iets weg moet naar de 2ehands 🙌 Wil voorkomen dat we echt helemaal overgenomen worden door het speelgoed + ik vind het goed als ze een 'beperkte' hoeveelheid speelgoed hebben. Al is het nog enorm veel hoor, maar als ik naar neefjes/nichtjes kijk vind ik de hoeveelheid speelgoed soms echt niet normaal. #ohneeikbennetmijnmoeder 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sophie1989

Ik voel me nu echt een loedermoeder met zo weinig speelgoed en geen speelho ...
Ach hier ook maar weinig speelgoed en geen speelhoek. Hij speelt tussen de hoekbank en de tv. Sleept met spullen en dingen in en uit bakjes 🤷 vooral plastic bestek is favoriet. Ze hebben maar weinig nodig. Af en toe leg ik speelgoed neer en na een aantal dagen wissel ik wat. Ik wil juist nog geen open kast, omdat ik dan elke dag kan puinruimen 😂😂

2 jaar geleden

Ik heb nu alvast dit gedaan! Deels open en deels dicht 😀