10 Reacties

één jaar geleden

Ik zou het moment met alle handen die je hebt aangrijpen!! Als hij er niet om zeurt en het prima doet zonder overstuur te worden zou ik zeker niet zijn speentje geven "omdat hij het gewend is". Het mooiste, hij heeft eigenlijk zichzelf "afgespeend". Mag je erg trots op zijn.

één jaar geleden

Als hij verder niet moeilijk doet, zou ik het gewoon volhouden! Scheelt je een hoop ellende in de toekomst wanneer je hem "zomaar" zijn Speentje afpakt!

één jaar geleden

Nou hij doet het toch heel goed. Zolang er geen drama is lekker zo houden! Fijn dat het dan eigelijk zo makkelijk gaat.

één jaar geleden

Bedankt meiden ❤️

één jaar geleden

Zeker niet terug geven en genieten dat je kleine man al zo snel zelf in slaap kan vallen! 🤗

één jaar geleden

Mijn zoontje weigerde ongeveer een anderhalve maand geleden zijn speentje meerdere avonden na elkaar. Ik heb het hem sindsdien niet meer gegeven en hij slaapt nog steeds heel goed.😊

één jaar geleden

Als mijn zoontje om wat voor reden zijn speentje niet meer wilde had ik alles weg gegooid en nooit meer gegeven!

één jaar geleden

Mijn dochtertje was met 8 maanden zo verkouden en gooide ook steeds de speen eruit. Heb er mooi gebruik van gemaakt en nooit meer gegeven en ze taalt er niet naar. Als ze bij haar nichtje een speen ziet pakt ze het op en gooit ze het weg of trekt het bij haar nichtje uit de mond en kijkt dan heel vreemd erbij🤣 volg je gevoel, maar zou het lekker zo laten als het kan.

één jaar geleden

Nee hoor!! Mooi meegenomen toch! Eigenlijk heeft hij het zelf geleerd nu, fijn gebruik van maken en lekker een keertje extra kroelen als hij onrustig is.

één jaar geleden

Ik zou het juist zielig vinden als je hem wel weer zou geven, haha! Het stoppen met de speen is nu vanzelf gegaan en anders moet hij het later alsnog gaan afleren. Waarschijnlijk ook cold turkey, dus lekker van profiteren nu hij er niet om vraagt!