5 Reacties

één jaar geleden

Wow ik mis een aantal punten en komma’s. Ik snap niet helemaal wat je probeert te zeggen 😂

één jaar geleden

Reactie op kkeller

Wow ik mis een aantal punten en komma’s. Ik snap niet helemaal wat je probe ...
Dat is niet waar dit topic over gaat 🤗

één jaar geleden

Reactie op Jaleesa - Moderator

Dat is niet waar dit topic over gaat 🤗
Klopt, alleen het is inderdaad moeilijk leesbaar zo!

één jaar geleden

De vraag is dus eigenlijk of je zwanger kunt worden als je je eisprong hebt tijdens het verwijderen van je spiraal klopt dat? Als dat je vraag is ligt het er aan welke je hebt gehad. Als je een koperspiraal gehad hebt kan dat theoretisch wel maar is onwaarschijnlijk. Heb je een hormoon spiraal gehad dan is dat bijna niet mogelijk aangezien die nog in je lichaam zitten en vaak je eitjes dan niet helemaal zijn zoals ze zouden moeten zijn door de hormonen 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

De vraag is dus eigenlijk of je zwanger kunt worden als je je eisprong hebt ...
Ken genoeg verhalen waarbij vrouwen wel binnen enkele weken een positieve test in handen hadden. Waaronder een neefje en nichtje van twee verschillende zussen, de ene had na 2,5e week en de andere na 3 weken een positieve test in handen. De hormonen zorgen over het algemeen ervoor dat het baarmoederslijmvlies niet dik genoeg wordt voor een eitje om in te kunnen nestelen, maar doordat de hormonen heel plaatselijk worden afgegeven bij een spiraal, is de werking ervan ook zo weer voorbij. Dus mocht je eisprong rond de tijd van het verwijderen zijn, en je hebt seks gehad in de dagen ervoor of die dag, dan zou het kunnen. Maar alsnog is de kans dan niet heel groot.