4 Reacties

2 jaar geleden

Heel herkenbaar dit! Ik vermoed dat dit echt bij sprong 6 hoort helaas. Wat hier werkt ik als ik haar na een voeding dan terugleg snachts of savonds (wat nu weer regelmatig gebeurt, voor sprong 6 sliep ze door) dan gaat ze meteen huilen zodra ze haar bed voelt, maar ik heb een hartslagknuffel met sterrenprojector die zet ik dan ook aan ipv alleen maar het geluid zoals ik vroeger ook altijd deed. Ik blijf dan nog even bij haar en klets zachtjes tegen der dat ze lekker moet gaan slapen ze wordt dan rustig en stopt met huilen. Zodra ze dan weer "vrolijk" is gaat ze ook gapen en zet ik de projector weer uit geef haar een kusje en verlaat de kamer. Ze is dan nog wel even 10 tot 15min aan het spelen met haar knuffeltje maar slaapt dan wel weer binnen 20min. Als ik het niet op die manier doe ben ik zo 2 uur verder

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem met 1 van mijn meiden! Altijd al veel wakker geweest in de nacht zonder echt te huilen.. maar ook wel meerdere periodes doorgeslapen.. Nu kan zij sinds een tijdje ook staan in bed ( maar niet terug zitten ) en doet ze dit als ze wakker wordt snachts.. ik leg haar steeds terug omdat zij anders gaat huilen en der zus wakker maakt.. Maar soms doe ik snachts zelf amper een oog dicht omdat ik weer moeilijk in slaap kom, en ze ook weer vroeg wakker is. Nouja geen tips dus je hebt hier niets aan 😂. Het maakt hier trouwens niks uit of de slaapjes overdag nou goed of slecht gaan, vroeger of later naar bed ... Hopenlijk hoort het idd bij sprong 6, alhoewel het hier wel al lang aan de gang is en we aan het einde van de sprong zitten.

2 jaar geleden

Heel herkenbaar dit! Ik vermoed dat dit echt bij sprong 6 hoort helaas. Wa ...
Wij hebben bij ieder slaapje en ook 's nachts een white noise apparaat aanstaan. Misschien zou ik eens kunnen proberen of hij een ander geluidje daarop wilt voor de nacht, misschien ook wel het hartslaggeluid. Een sterrenprojector gebruiken wij ook al. Het proberen naast hem te gaan zitten en troostende woorden te zeggen ga ik proberen. Bedankt voor de tip!

2 jaar geleden

Reactie op RLY

Hier ook hetzelfde probleem met 1 van mijn meiden! Altijd al veel wakker g ...
Dat heb ik inderdaad ook; ik kom zelf ook lastig is slaap als de kleine eindelijk slaapt. Soms is het al fijn om te horen dat andere moeders in hetzelfde schuitje zitten, hoewel dat natuurlijk niet altijd even leuk is voor die personen zelf. Het hoort er allemaal ook bij en het is helemaal niet erg, maar van elkaars ervaringen en tips leren kan nooit kwaad 😊.