32 Reacties

één jaar geleden

Ik lees mee… volgens het schema volgende week officieel in sprong 10. Echter ineens weer 2 nachten uren huilen (naja zeg maar gerust krijsen) om niks…..

één jaar geleden

Reactie op Melis8888

Ik lees mee… volgens het schema volgende week officieel in sprong 10. Echte ...
Ja inderdaad, over 6 dagen zou het feest vast beginnen. Maar het hoofprogramma draait alweer op volle toeren. Krijsen. Niet alleen willen zijn.

één jaar geleden

Toevallig keek ik echt net 1 minuut geleden nog in de app of het alweer zo ver was omdat ze de nachten weer zo veem wakker wordt… er staat pas over tien dagen dus ik hou me hart vast voor wat er nog komen gaat 😩

één jaar geleden

Hier ook😜 Ze zeggen de laatste dus ben benieuwd 😂 Succes in de strijd

één jaar geleden

Reactie op Jacqvloenen

Hier ook😜 Ze zeggen de laatste dus ben benieuwd 😂 Succes in de strijd
Daarna worden het gewoon fases... 😜 Helaas houdt het voorlopig nog niet op!

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Daarna worden het gewoon fases... 😜 Helaas houdt het voorlopig nog niet op ...
Hahaha dit was je motivational speech voor deze donderdag #thanks 😉

één jaar geleden

Reactie op Baby2301

Hahaha dit was je motivational speech voor deze donderdag #thanks 😉
🤣

één jaar geleden

Reactie op Leonore1985

Daarna worden het gewoon fases... 😜 Helaas houdt het voorlopig nog niet op ...
Ik dacht laat ik het positief bekijken😏😜 Alles is een fase toch😝

één jaar geleden

Hier slaap ze altijd 1 week voordat haar slaapje begint heeeeel slecht. Vaak wakker worden in de nacht en vroeg wakker worden. Maar nu sinds 2/3 dagen word ze na 1 uur / 1,5 uur slapen krijsend wakker en 1x in de nacht... heeft iemand dit ook?

één jaar geleden

Reactie op irinaperee

Hier slaap ze altijd 1 week voordat haar slaapje begint heeeeel slecht. Vaa ...
Ja helaas wel .. en we kunnen haar dan ook amper bereiken. Vind het een pittige sprong .

één jaar geleden

Nieuwe ontwikkeling, ze slaapt al 2 dagen niet overdag.

één jaar geleden

Hier is het opeens ook weer 5:15 😴😴😴 en daarna niet meer willen slapen. Overdag ook maar een kort slaapje van 1-1,5 uur. S nachts vaker huilen/jammeren… De sprong begint pas over 7 dagen 🤔

één jaar geleden

Pfffff. Ellende! Vroeger wakker, korte dut overdag. Enorm drammerig. Dagelijkse woedeaanval incl om zich heen slaan/schoppen. Wat is er met mijn zoete kind gebeurd?! (Soms speelt ‘ie nog wel ff, maar hij kan ook niet lang zelf bezig zijn) Oh ja, en veel ‘babyachtiger’ ineens. Wilt bijvoorbeeld alleen flesje melk als ik hem dusdanig zo houd. Hij houd zelf niet eens meer de fles vast!

één jaar geleden

Reactie op Baby2301

Nieuwe ontwikkeling, ze slaapt al 2 dagen niet overdag.
Hier ook niet, tweede dag op rij!

één jaar geleden

Hier zal volgens het schema sprong 10 vanaf 28 januari zijn… maar de verhalen over slecht slapen heb ik hier ook… vannacht 02:30 wakker, geen poeluier of dorst 🤷🏼‍♀️ en dat zijn wel de enige redenen dat hij wakker kan worden ‘s nachts. En gister ook extreem vroeg wakker, kwam dat wle goed uit maar totaal niet wat ik van mn kindje ken…

één jaar geleden

Zijn er ook kindjes die soms hele avonden spelen in bed met sprong 10? Niet huilen maar gewoon uren tegen haar knuffels aan het praten, draaien, soms zitten en staan. Tot een uur of 22.00 ..

één jaar geleden

Wat een drama.... Ben nu al kapot en zitten er net in...

één jaar geleden

Wij zijn al bijna 2 weken onderweg 😭 al twee weken om 5 uur/half 6 wakker en niet meer willen slapen. Waarom gebeurt zoiets niet in de kerstvakantie maar precies als ik weer moet werken?🤣

één jaar geleden

Reactie op RLY

Zijn er ook kindjes die soms hele avonden spelen in bed met sprong 10? Niet ...
Ja wel een beetje herkenbaar. Nu 8 nachten al drama.. soms hele avond tot uur of 10 / 11 kletsen en spelen in bed. En soms valt ze wel snel in slaap maar dan na 1.5 uur ineens weer krijsend wakker.. En meerdere keren per nacht overstuur wakker. Ook ineens huilen bij het wegbrengen naar opvang / oma oid.. Hoop echt dat deze sprong snel weer voorbij is 🫣

één jaar geleden

Hier al avonden niet willen slapen en veel huilen.. normaal gelijk slapen rond een uur of 7 nu zeker niet voor half 9 slapen… ook al 2 middag slaapjes achter elkaar die wat moeizamer verliepen met in slaap komen waar ze altijd vrolijk gelijk ging slapen.