32 Reacties

één jaar geleden

Hier beginnen de driftbuien weer veel meer te worden. Ik zit overspannen thuis en dit trek ik er echt niet bij. Slapen is ook weer een stukje slechter en moet weer wat vaker bij ons in bed slapen. Op de dagen dat ze op de opvang zit kruip ik daarom gewoon weer terug mijn bed in 😸 Eten gaat daarintegen weer veel beter nu🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Omg. Sprong 10. Wat een drama, zo ken ik mijn kind niet. Hysterisch als hij naar bed moet savonds, een uur krijsen. Smiddags maar 1 uur slapen. Hangerig en drammerig overdag.

één jaar geleden

Pffff en we zitten er echt nog maar net in maar wat een drama… Niet willen eten, heel erg hangerig en humeurig niks is goed en slapen echt vreselijk!! In de middag maar een uur waardoor hij oververmoeid raakt en in de avond echt alleen maar krijsen gewoon! Eergisteren sliep hij pas om 00:30 en gisteren pas om 01:30 en werd wakker om 5:30. Zoals ik zeg we zitten er pas net in en me man en ik zitten er nu al doorheen, allebei kapot!! 😩

één jaar geleden

Hier ook drama, veel dram en huilbuien … ook snachts weer wakker en in de avond een half uur lang kletsen of mopperen. Ook weer slechter eten en verlatingsangst… en dan zitten we ook nog in een verbouwing en verhuizing

één jaar geleden

Is hier ook al iemand weer uit deze sprong? Heb even positiviteit nodig 🫣

één jaar geleden

Één troost; het is wel de laatste sprong!

één jaar geleden

mensen die zeggen dat die sprongen onzin zijn zouden mijn zoon eens moeten zien 😂😭

één jaar geleden

Reactie op BabyLok

Is hier ook al iemand weer uit deze sprong? Heb even positiviteit nodig 🫣
Het lijkt na 2 weken voorbij te zijn. Dit fluister ik voordat ze me hoort hahaha. Gewoon ook van de een op de andere dag weer. Merk ook echt dat ze weer anfere dingen doet. Springen, nep vallen, anders klimmen. Het was een heftige 'systeem update' haha

één jaar geleden

Reactie op Baby2301

Het lijkt na 2 weken voorbij te zijn. Dit fluister ik voordat ze me hoort h ...
Ha ha dat is een leuke benaming voor een sprong!

één jaar geleden

Ik dacht dat het slaap regressie zou zijn, maar alle kenmerken voor sprong 10, komen bij hem aan bod. Terwijl zijn sprongetje vanaf 29 januari officieel zou beginnen.. Meer huilen wanneer hij naar bed moet/in bed gelegd wordt. 'S nachts meer jammeren of erg vroeg wakker. Meer echt boos/geïrriteerd/huilen overdag. Normaal spelen met zn oudere broer van bijna 6 is t altijd lachen, maar nu is t even lachen maar snel laat hij een driftbui zien of gaat met zn arm slaan🙈 Please laat het sprongetje snel voorbij zijn en onze 'oude' Milan weer terug hebben haha..

één jaar geleden

Reactie op BabyLok

Is hier ook al iemand weer uit deze sprong? Heb even positiviteit nodig 🫣
Ja wij zijn er gelukkig net uit! Was er na twee weken gebroken nachten ook echt wel klaar mee 😅 "het is een fase.... het is een fase..." 🤣🙈

één jaar geleden

Hier ook een terror nacht, van 00 tot 02:30 veel gehuild en daarna weer om 07:30 wakker. Ze kan zich ook moeilijker zelf vermaken en is eenkennig naar mij toe. Kan niet eens even plassen zonder haar. Na een verbouwing/verhuizing is dit extreem pittig voor m’n gevoel